ستاد ملی و استانی کرونا برای مدیریت بیماری از جانب مقام معظم رهبری اختیار تام دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه ستاد ملی و استانی کرونا برای مدیریت این بیماری از جانب مقام معظم رهبری اختیار تام دارد، گفت : همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان باید از تصمیمات این ستاد تبعیت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : درصورتی که سازمان یا شرکتی خلاف مصوبات کرونا عمل کند و در روز‌هایی که تعطیل اعلام شده است فعالیت‌های خود را ادامه دهد، مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او گفت : مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا ضمانت اجرایی دارد و همه بخش‌های دولتی، شبه‌دولتی و خصوصی باید تابع این قوانین و مقررات باشند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

کریمی با اشاره به تعطیلی کامل ادارات شهرستان‌های هرسین، پاوه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، اسلام‌آبادغرب و جوانرود در یک هفته آینده افزود: در بقیه شهرستان‌ها نیرو‌های اداری باید با ۵۰ درصد ظرفیت خود و از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر در محل کار حضور داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند بیمارستان‌ها، اورژانس، خدمات شهری، خدمات امدادی و ... از این محدودیت ساعت کاری مستثنی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار