سرلشکر باقری:

دشمن می‌خواهد ایران را پای مذاکره‌ بکشاند/ نیرو‌های مسلح در بهترین وضعیت خود قرار دارند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمن می‌خواهد ایران را پای میز مذاکره بکشاند اما نتیجه آن تسلیم شدن در مقابل آمریکاست.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور و شورا‌های پدافند غیر عامل استان‌ها گفت: انقلاب اسلامی با اهداف و آرمان‌های الهی و با شعار‌های ارزشمندی مانند نشان دادن نقش سلطه بیگانه، حمایت از مستضعفان و خوداتکایی ملت ایران شکل گرفت و در یک منطقه فوق‌العاده حساس در جهان به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: اگر روزی در نظریه‌های ژئوپلتیکی و ژئواستراتژیکی جا‌هایی در جهان به عنوان منطقه محور در کره زمین مطرح می‌شد یا موضوع هارتلند مطرح می‌شد، امروز دیگر تردیدی وجود ندارد که در هرم قدرت جهانی منطقه جنوب غرب آسیا تعیین کننده برتری و رهبری در جهان است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: قدرت و ابرقدرتی که بتواند در این منطقه تسلط پیدا کند به علت ویژگی‌های این منطقه و مزیت راهبردی این منطقه در راس هرم قدرت جهانی قرار خواهد گرفت.

سرلشکر باقری افزود: زمانی که جمهوری اسلامی با یک انقلاب در مسیر پس گرفتن امور این منطقه قرار می‌گیرد، طبیعتا با حساسیت‌ها و تهدید‌های بزرگی مواجه می‌شود. تهدید‌هایی که روز به روز به اشکال مختلف و در حال توسعه منطقه و کشور ما را مورد تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ گونه چشمداشت به سرزمین و منافع همسایگان و دیگران صرفا با اتکا به مبانی دینی و انقلابی خود بدنبال در دست گرفتن امور خود و خوداتکایی کامل خود بوده و هست.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همانطور که تاریخ ما نشان می‌دهد در همین دوره اخیر جمهوری اسلامی در مسئله هسته‌ای با پذیرش تعهدات با دنیا کنار آمد و پذیرفت که با کاهش برخی اقدامات هسته‌ای خود از مزایایی در مسئله کاهش و رفع تحریم‌ها برخوردار شود، همه دنیا اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران کاملا به تعهدات خود پایبند بود و کسی نتوانست هیچ تخطی را اثبات کند، اما عهدشکنی آمریکا تروریست و جنایتکار خاتمه پیدا نکرد.

سرلشکر باقری افزود: با وجود این که جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود پایبند بود آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و تحریم‌ها و فشار‌ها را علیه ملت ایران مجدد در پیش گرفتند. این فشار‌ها در مسئله تحریم‌های تسلیحاتی و تحریم‌های اقتصادی و فشار‌های سیاسی، امنیتی علیه ملت و کشور ایران در پیش گرفته شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  ادامه داد: هدف دشمن این است که ملت ایران راهبرد‌ها و سیاست‌های تحمیلی آمریکا را بپذیرد. هر چند که ظاهر آن این است که ایران را به پای میز مذاکره بکشاند، اما میزی است که نتیجه مذاکره از قبل تعیین شده است و آن تسلیم ملت ایران دربرابر خواست آمریکای جنایتکار است. خواسته‌ای که هیچ گاه با آرمان‌ها و اهداف و رویکرد انقلاب اسلامی انطباقی ندارد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران یکسال صبر کامل کرد، اما دشمن بر سر عهد خود بازنگشت بنابراین جمهوری اسلامی ایران از سال گذشته رویکرد و راهبرد مقاومت فعال را در پیش گرفت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هرچند فشار‌ها به ملت ایران سنگین است، اما دستاورد‌های قابل توجهی در سطوح راهبردی وجود دارد. اینکه ملت ایران تسلیم نشد و زانو نزد و کشور خود را اداره کرد. اتکا به فروش نفت خام و سایر خام فروشی‌ها کاهش پیدا کرد، خوداتکایی ملت ایران ارتقا پیدا کرد و ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران توانست این تهدید و فشار را به فرصتی برای خوداتکایی و سربلندی ملت تبدیل کند.

وی افزود: قدرت ملی کشور در این ایام بالاتر رفت و ملت ایران توانست همچنان روی پای خود بایستد و کار و ماموریت و آرمان‌های خود را دنبال کند.

سرلشکرباقری با بیان اینکه در همین مقطع ممکن است نگارش‌های غلطی به سیاست‌ها وجود داشته باشد گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند این روز‌ها بعضی‌ها حرف از عقلانیت و تدبیر می‌زنند با این تعبیر غلط که منظورشان ترس و انفعال و فرار است در حالی که عقلانیت و تدبیر به معنای خالی کردن سنگر در برابر دشمنی که نسبت به دشمنی او تردیدی وجود ندارد نمی‌تواند باشد. عقلانیت و تدبیر را رهبری بار‌ها در قوی شدن کشور تعبیر کردند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  تاکید کرد: کشور ما در منطقه‌ای از جهان قرار دارد که دارای ویژگی‌ها و مزایایی است که اگر قوی نباشیم آنچه در جنگ‌های جهانی به سر ما آمد می‌تواند تکرار شود. اگر قوی نباشیم نخواهیم توانست از همه منافع خود دفاع و حفاظت کنیم، برای قوی شدن کشور راهبرد‌ها و سیاست‌های متعددی باید دنبال شود که یکی از آن‌ها وحدت و یکپارچگی در مسیر تبعیت از رهبری و تلاش جهادی با رویکرد نگاه به توان داخل و حل معضلات مردم و ارتقا توان بازدارندگی در بخش دفاع است.

سرلشکر باقری گفت: یکی از راه‌ها و ارکان مهم قدرت و قوت کشور ارتقا تاب آوری ملی در سطوح مختلف کشور در برابر فشار‌های همه جانبه دشمن است. این ارتقا تاب آوری و استقامت ملی می‌تواند موجب بازدارندگی شود و دشمن را نسبت به ادامه فشار مایوس کند و می‌تواند در صورت تداوم فشار از کشور و مردم به خوبی حفاظت و صیانت کند.

وی افزود: کشور ایران به برکت فرماندهی بی نظیر فرمانده معظم کل قوا و به برکت خون شهیدان و برکت همراهی مداوم و کامل مردم و به برکت همه تلاش‌هایی که در نیرو‌های مسلح و سایر بخش‌ها صورت گرفته، از جهت قدرت دفاعی و بازدارندگی دفاعی و از جهت آمادگی و انسجام نظامی و دفاعی و یکپارچگی مردم، نیرو‌های مسلح و حاکمیت کشور در دفاع از کشور در بهترین وضعیت وجود دارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: دشمن بار‌ها اثبات کرده که اگر در جایی هدف داشته باشد و در مقصد خود احساس ضعف کند در انجام تهاجم و تجاوز هیچ تردیدی راه نمی‌دهد. اگر مشاهده می‌کنید پهپاد راهبردی آمریکا در تیرماه سال گذشته به علت تجاوز به فضای آب‌های کشور مورد هدف قرار می‌گیرد و دشمن دچار تردید شدید می‌شود که پاسخ نظامی دهد و نهایتا این اقدام را انجام نمی‌دهد دلیل آن این نیست به طور مزورانه اعلام می‌کند که به ما گفتند که در آنجا ۱۵۰ ایرانی کشته خواهد شد، دلیل آن این بود که بازدارندگی دفاعی کارآمد است.

وی تاکید کرد: ارتش آمریکا مهمترین مخالف این تهاجم نظامی بوده و هست چرا که او می‌داند که جنگیدن با ایرانی‌ها شروع آن دست آمریکاست، اما خاتمه به دست آن‌ها نیست. حجم جنگ، جغرافیای جنگ، میزان تلفات و خسارات بدست آن‌ها نیست. این‌ها چیز‌هایی است که ما تعیین می‌کنیم بنابراین به سادگی نمی‌توانند تصمیم بگیرند که وارد نبرد با ایرانی‌ها شوند بنابراین اقداماتی که می‌کنند شکل نیابتی، بدون ردپا و خاکستری پیدا می‌کند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در همین ایام اخیر برای چندمین بار ما با تهاجم سایبری در بنادرمان رو به رو بودیم و این دست از اقدامات، اقداماتی هستند که توسط دشمن انجام می‌شود، ولی رد پایی از آن‌ها باقی نمی‌ماند و امکان اثبات آن در محکمه وجود ندارد.

وی افزود: دلیل آنکه دشمن این مسیر را در پیش می‌گیرد همین است که با پاسخ ما مواجه نشود و بتواند از پذیرش مسئولیت شانه خالی کند. در مسئله ارتقای تاب آوری ملی، پدافند غیرعامل و دفاع غیر نظامی رکن فوق العاده مهم و تاثیر گذاری است که بازوی دیگری در کنار قدرت دفاعی کشور و سایر ابعاد قدرت ملی است تا بتواند کشور را با حفظ آرمان‌ها و اهداف عالی که دارد بدون عبور از آن‌ها و بدون استحاله اهداف انقلاب اسلامی و با حداکثر تلاش برای آسیب ندیدن در برابر تهاجمات مسیر عالی خود را بتواند ادامه دهد.

سرلشکر باقری گفت: با این نگاه پدافند غیر عامل مهمترین مکمل دفاع نظامی و دفاع در برابر تهدیدات است، تهدیداتی که کاملا متفاوت است تهدیدات امروز با تهدیدات دو دهه پیش تغییرات اساسی کرده است فرمانده معظم کل قوا در مراسم اخیر دانش آموختگی نیرو‌های مسلح این را تاکید فرمودند که انتظار دارم دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی اشکال جدید و متنوع تهدید را شناسایی، رصد کنند و در آموزش‌ها آن را به نسل جدید بیاموزند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: این تهدیدات شکل‌های جدیدی یافته است حالت فناورانه یافته است شاید تهدیدات نظامی به آن شکل مگر در صورت وقوع عاملی برای ضعف کشور به آن صورت قابل تحقق نباشد، برخی از اشکال تهدید نظامی مانند تهدید زمینی مستقیم خیلی بعید است، بخشی از تهدیدات نظامی ممکن است محتمل‌تر از تهدیدات هوایی و موشکی باشد، اما آن‌ها هم احتمالش بالا نیست و آنچه دشمن دنبال می‌کند در حوزه‌های نوین است و تهدیدات در حوزه سایبری و شیمیایی، زیستی، پرتوی، حوزه‌هایی محتمل‌تر هستند و تهدید‌های بیشتری از آن‌ها دیده می‌شود و بسیاری از موارد هم هست که تشخیص اینکه آیا این یک تهدید دارای عامل بود و یا یک پدیده طبیعی بوده، قابل تشخیص و کشف نیست.

سرلشکرباقری بیان کرد: همین بیماری موجود در کشور و جهان به عنوان ویروس کرونا قابل تشخیص نیست که آیا این یک عامل داشت و یا به طور طبیعی از جهش ویروس‌های قبلی شکل گرفته است؛ آنچه مسلم است در بخش پدافند غیر عامل همه ما مسئول هستیم که چه این بیماری عامل داشته باشد و یا نداشته باشد، کشور را در برابر دفاع از آن آماده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
):
۰۹:۴۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
من که حاضرم جنگ بشه بریم بمیریم شهید میشیم حداقل اون دنیا میریم بهشت، دیگه نه تورمی اونجا هست! نه گرانی! نه مسئولین دزد! نه مسئولینی که بگن مقاومت کنید و از اون ور خودشون عشق و حال کنن با شکم سیر! بخدا این مسئولین نمیفهمن مقاومت چیه! چون در بهترین شرایط دارن زندگی می کنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
زیره بار مشکلات له شدیم، اگه راست میگید حمله کنید به آمریکا، موشک بزنید مگه نمیتونید؟
بالاخره یه جوری باید فشار تموم بشه ، کودکیمان نابود شد ، در جوانی پیر شدیم و از بیکاری و نبود شغل رنج میبریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
باید مردم در بهترین وضعیت باشن که نیستن
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۶:۳۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
مذاکره تحت تحریم و فشار یعنی تسلیم محض.
یعنی فشار جواب میده و دشمن هم به تحریم ادامه میده.
چرا وقتی یه تاکتیک اونها رو نتیجه دلخواهشون میرسونه باید عوضش کنن؟
باید تا تخلیه فشار تحریم مقاومت کنیم،اونوقت تاکتیکشون رو عوض میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
FM
۰۱:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
من همیشه به یاد سردار سلیمانی، هستم ، شما هم بدانید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دشمن مردم اختلاسو گرانی و فقره عزیز دل
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۲۳:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
جلوی دشمنان داخلی را بگیرین والا دشمنان خارجی هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
آمریکا رو ب افول است
ما بالا ما توپ ما عالی
دونفر داریم کار میکنیم
دیگ نمیتونیم بگذرونیم
قسط و دخل و خرج
خدا بداد اون بنده خداهایی برسه ک یا عائله مندن یا بیکارن
واقعا دوره شرمندگیه پدرا و همسراس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
هر شرایطی پیش بیاد ما با آمریکا مذاکره نمیکنیم.گرونی هم مقصر مردمن که تا شایعه میشه یه چیز قراره گرون شه یا زیادی خرید میکنن یا احتکار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.تا مسئولان عزیز ما هستند دیگر نیازی به دشمن نیست.خداوند آنقدر در این کشور به ما نعمت داده که هیچ نیازی به بیگانه نداریم ولی به خاطر سیاست های فاجعه بار و اشتباه مسئولانمان به جای دشمن کمر مردم ایران را شکستید.
United States of America
فرهاد
۲۱:۲۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مردم هم در بدترین وضعیت زندگی خود قرار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ای خدا دوباره حرف مذاکره آخه آدم مگه از یک سوراخ دوبار گزیده میشه چی دیدن تو مذاکره که آنقدر طرفدارشن . همه ی دنیا هم به ایران مجانی خدمات بدن با این مدیریت ومسئولین هیچ تغییری رخ نمی‌دهد ما ملت باید خودمون تو خود مملکت ی فکری بکنیم و ساختار هارو اصلاح کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ما توی جنگ اقتصادی به سر میبریم و دوتا راه اسون و سخت جلومون هست 1. مملکت رو میدیم به امریکا و اسرائیل 2. به مقاومت ادامه میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۱۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
سردار ما هستیم غمت نباشه فقط محکم و استوار.انشاء الله ایران اسلامی هم به به اوج خواهد رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مواظب و مراقب بی عدالتی ها باشید
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۱۸:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خب مذاکره چه عیبی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
عیبش اینه که آمریکا دنبال مذاکره نیست او می خواهد ایران سند بردگی خودش را با دست خود امضا کند مگر برجام نتیجه یک مذاکره طولانی نبود چرا مثل آب خوردن زیرش زدند و پاره اش کردند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۶:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
چه سودی داره؟
دفعه قبل که مذاکره شد چی عایدمون شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
یه نمونه اش مذاکرات هسته ای (برجام) بود. شما قیمتها رو قبل و بعد از برجام ملاحظه کن. قرار بود با برجام تمام تحریمها بالمره لغو بشه ولی الان به جایی رسیدیم که خود آمریکایی ها میگن دیگه چیزی برای تحریم نمونده. این نتیجه مذاکره و اعتماد و دل بستن به دشمن خبیث است
Iran (Islamic Republic of)
میلادی
۱۸:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
بله مردمم وضعیت خوبی دارن من چقدر خوشحال زندگی چقدر زیباست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
نظر مردم هم مذاکره و سازش است. باید این موارد از طریق همه پرسی تعیین بشه. ما نخواهیم شما بجای ما تصمیم بگیرین باید چکار کنیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
الان پول برنداریم کی برداریم؟.بایک تن ماهی28000 تومنی یایک فلافل7500تومنی سیرمیشم.
Pakistan
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مسلمان هیچ وقت تن به ذلت نمیدهدمسئولین مشکلات اقتصادی حل کنیدماهیچ هیچ وقت پای مذاکره نخواهیم نشست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
نفست معلومه از جای گرم بلند میشه در ضمن جمع نبند ما نگو بگو من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
فشار در این بار گرونی نابود شدیم آقای سردار
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۵۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
تو که امروز مثل من نبودی که هر کاری کردم نتونستم مرغی واسه زنو بچم بخرم.
Korea (Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
به هیچ عنوان نباید با دشمن مذاکره کرد . امریکا شیطان بزرگه و قبلا امتحانش رو پس داده.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۶:۲۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
سردار جوابتون یه جمله س.جوونارو کمک کنید برن سر کار و ازدواج کنن و مسکنشونو حل کنین تا پشتیبانتون باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دلخوشیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
با کفش دیگران راه برو وضعیت جاده رو ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
تازه اگه باهاشون هم مذاکره کنید همین فردا میزنن زیرش و ی مذاکره جدیدتر روی کار میاد, قبلا با طناب غرب رفتید دیدید چی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
عاشق نگاه با ابهتت هستم سرلشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
چه فایده اسراییل محو نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگه شما هم چندتا جوان دم بخت داشتین پول ازدواج هیچ پول خوراک و مسکن هم نداشتین از این حرف ها می زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
بخاطر خدا فکر بیماران باشید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
داقون
۱۴:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
داقون داقون داقونیم.روحانی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ما تا پای جان پای ارزشها وخون شهدا هستیم و با قاتلان نامرد وپست فطرت آمریکایی که عزیزترین و نازنین ترین مرد یعنی سردار دلها را از ما گرفتند مذاکره نمی کنیم و دست دادن بااین نامردای رذل و کثیف را خیانت به ارزشها باورهایمان میدانیم.لبیک یا خامنه ای رهبر عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
منهم جای تو بودم تمایلی به مذاکره نداشتم
-
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خودت وضعیت زندگیت خیلی خوبه نفست از جای گرم در میاد تو چه دانی از احوال فقرا
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مدیرت غلط احزاب و جدایی خط فکری گروههای داخلی و فاصله یابی افکار از خطوط اصلی انقلاب باعث فشار و بدبینی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگر رای بگیریم چند درصد مردم !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شما دربهترین وضعیت هستین اما مردم در بدترین وضع ممکن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
نه با تصویب fatf و نه با تصویب همه خواسته های غرب و آمریکا هیچکدام از مشکلات کشور حل نخواهد شد و آنها همچنان که تاریخ نشان داده بهیچ کدام از تعهداتشان عمل نخواهند کرد غربیها فقط و فقط زبان زور را می فهمند ونه بیشتر واگر بخواهیم مشکلات اقتصادی مان تمام شود باید مثل ماجرای ربودن نفتکشمان در سال گذشته توسط انگلیس خبیث قدرتمان را به رخشان بکشیم تنها راه نجات کشور از مشکلات کنونی بستن تنگه هرمز و بیرون کردن ناوگانشان از منطقه و گروگان گرفتن اقتصاد کشورهایی مانند امارات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
باسلام مردم محروم ایران هروز فقیر تر گرانی وتورم ومشکلات و معضلات اجتماعی وحوادث تلخ کشور را گرفته فقر بیکاری بیماری وخودکش دراستانهای محروم بلای جوانان شده که مسکن شغل ازدواج از یاد برده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شکمتون سیره بچه هاتون تو امریکا دارن کیف میکنن خبر از زندگی مردم ندارید از خدا بی خبرها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
الان عده ای توخرج زندگی شان کمر خورد شدند علی برکت لله
Iran (Islamic Republic of)
Bm.soq
۱۴:۰۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
۱۷ سال عسلویه قراردادی کار میکنم برای منطقه ویژه حقوقم ۵ میلیون ،طرف پارسال آمده شده رسمی حقوقش ۹ میلیون خدا زیادش کنه
این ماه هم ۹ ملیون پاداش دادن به رسمی‌ها که شامل حال ما نمیشه ...
به گوش مسئولین خداترس برسه صلوات
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۲۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
پنج ملیونننننننن.من دارم با یکو نیم زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
بخدا از فشار اقتصادی دیگه نمی تونیم به این زندگی ادامه بدیم.بجای شعار کاری بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگر پای میز مذاکره با آمریکا نشستیم، اقتصادمان نابودتر می شود و البته این پایان ماجرا نیست، بلکه ناامنی و جنگ هم به ما تحمیل خواهد شد. پس بهتر است پشت رهبری و نیروهای مسلح را خالی نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
آره بعضیا نون شان فقط در جنگ و جدل هست
Iran (Islamic Republic of)
-
۱۳:۵۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
نه نه اشتباه نکنین ی وقت برین مذاکره کنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۴۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
یه نرمش قهرمانه دیگه که اشکالی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ماهم نمی خواهیم زیر سلطه کسی برویم .لااقل به فکر مردم باشید که داران از گرسنگی می میرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دشمن می خواهد یا مدیران بی کفایت و بی لیاقت دولت بی تدبیر و نا امید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
افرین حرف حساب جواب نداره
Iran (Islamic Republic of)
4شرط تا پیروزی
۱۳:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مردم با چهار چیز در حال مبارزه اند اول دشمن خارجی دوم فساد مدیران داخلی و حقوق های نجومی و سوم نفوذ و جاسوس فروش و خارج شدن اسرار و مدارک هسته ای و تا حدودی نظامی که ضعف وزارت اطلاعات هست و چهارم بی ارزش شدن پول ملی اگر این 4 مورد رو ملت تحمل کنه تا امام زمان عج ظهور کنن آنوقت پیروز میدان هستن.
Germany
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شکمت سیر هست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دشمن داخلی داره صدای مردم را درمیاره شما فکر امریکا هستید
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۴:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مردم خودشون زبون دارند ،دشمن را هم وکیل نمیکنند ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
در تاریخ بخاطر اینهمه هدایت فشار دشمن به سمت مردم و ویران کردن معشیت مردم،یادی نامطلوب بجا گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ما مرد جنگیم نه سازش! مذاکره وقتی به درد می خورد که از موضع قدرت باشد نه از موضع ضعف!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
تو از جنگ چه میفهمی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۲۰:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مرد جنگ نیستی نفعت در جنگ و جدل هست
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۳:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
کل دنیا رو کردید با‌ما دشمن مذاکره هم ک نمیکنید چون‌ نه گرونی احساس میکنید‌ن بیکاری‌ ن گشنگی‌ وگرنه‌اگر دلتون بحال مردم میسوخت حتما‌به فکر چاره بودید دیگه استخونای مردم‌خرد شد یه کاری کنید
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگه کشور در بهترین حالت قرار داره چرا ما احساس ورشکستگی میکنیم پراید ۱۳۰الی ۱۶۰ میلیون دلار ۲۷الی ۳۲هزار تومان تورم ۳۰۰الی ۶۰۰درصدی بازم هست بگیم؟ چون شماها حقوقهای چند صد میلیونی میگیرین بله شرایط بهترین است
Iran (Islamic Republic of)
Bm.soq
۱۴:۱۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شما پرایدت را سه برابر کن تا بیشتر به ملت فشار بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شما تو آمریکایی که،چجوری فشار روته برادر؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
جواب ناشناس ۱۴:۱۷ برادر ایران هستم فیلتر شکنه تو رو کجای دلم بزارم
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
جواب bm.soq من ماشینمو فروختم الان همون مدل که برای سالها پیشه رو نمیتونم بخرم بگو علی برکت الله
Germany
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دو ستان این با vpn بدبخت نظر داده برای همین پرچم اون کشور میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
کشور فقط برای ۴درصدیا هست نه ۹۶درصدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خدا شما رو لعنت کنه که بیچارمون کردید با گرونیا / خودتون در رفاهید از بدبختی ما خبر ندارید
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۳:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ما که تا اینجا تحمل کردیم دیگه فکر نکنم بدتر از این بشه مذاکره هم تا اینجا هیچ فایده نداشت غیری از پولدار شدن بعضیا
آمریکا و هر دشمن ایران بداند ما مردم ایران با مقاومت پیشرفت کردیم و به این راحتی پشت سپاه و ارتش با مذاکره خالی نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۳:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ما که تا اینجا تحمل کردیم دیگه فکر نکنم بدتر از این بشه مذاکره هم تا اینجا هیچ فایده نداشت غیری از پولدار شدن بعضیا
آمریکا و هر دشمن ایران بداند ما مردم ایران با مقاومت پیشرفت کردیم و به این راحتی پشت سپاه و ارتش با مذاکره خالی نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شکم گرسنه چه میفهمه حمایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
کاشکی یه ذره مردم در اولویت بودن تا وضعیت امروز مردم هم یه ذره مثل وضعیت خوب امروز نیروهای مسلح بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مردم زجر می کشند. نمی دانم چرا در این کشور همه سیاستمدار هستند. نظامی باید به کار خود برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
انتقام سخت
آخرین اخبار