نظری گفت: تلاش می‌کنیم با پیگیری مطالبات مدافعان سلامت تا اندکی از زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست با رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی خمین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای پیگیری مطالبات کادر درمان از تمام توان خود استفاده می‌کنیم تا اندکی از تلاش‌های مدافعان سلامت در این شرایط سخت را جبران کنیم.

نظری افزود: تلاشگران عرصه سلامت باوجود همه مشکلات و دغدغه‌ها، روحیه نشاط خود را در این موقعیت حفظ کرده و باجدیت مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.

او اضافه کرد: امیدوارم مردم با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا به کادر درمان کمک کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این دیدار نقش پرسنل بهداشت و درمان از نیرو‌های ستادی تا درمانی در مقابله با کرونا و خدمت رسانی به مردم را مهم ارزیابی کرد.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام / ج

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.