لطیفی: مدیران گل ریحان فوتبالی نیستند/ مربی‌ نیستم که با جذب بازیکن درآمدزایی کنم

سرمربی اسبق گل ریحان البرز گفت‌: مدیران گل ریحان انسان‌های خوبی هستند، اما فوتبالی نیستند.

علی لطیفی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کناره گیری خود از هدایت تیم فوتبال گل ریحان البرز اظهار داشت: با هزاران امید و آرزو به گل ریحان آمدم، اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که مجبور شدم از هدایت تیم کناره گیری کنم. من بهترین و آینده دار‌ترین مربیان ایران را با خودم به گل ریحان آوردم. در این مدت کوتاه از حدود ۲۰۰۰ بازیکن تست گرفتیم و از میان آن‌ها تنها ۱۰، ۱۲ بازیکن را جذب کردیم. خیلی از بازیکنان تیم‌های دیگر، قراردادشان را فسخ کردند و با نصف مبلغ قرارداد قبلی شان به گل ریحان آمدند، زیرا احساس می‌کردند من می‌توانم به آینده فوتبالی آن‌ها کمک کنم.

لطیفی در ادامه گفت: مشکلات مالی باعث شد نتوانم برنامه هایم را آن طور که می‌خواستم پیش ببرم. از آن جایی که من مربی‌ نیستم که تیمم را برای سقوط نکردن و ماندن در لیگ ببندم و تنها هدفم قهرمانی است، تصمیم به قطع همکاری گرفتم. مانند برخی از مربیان نیستم که با جذب بازیکن درآمدزایی کنم. وقتی دیدم شرایط مهیا نیست، تصمیم گرفتم قطع همکاری کنم.

او افزود: مدیران باشگاه گل ریحان انسان‌های خوبی هستند، اما برخلاف مدیرعامل قبلی باشگاه، فوتبالی نیستند. فوتبال ما به مدیرانی مانند دادکان، فتح الله زاده و عابدینی نیاز دارد که از جنس فوتبال هستند.


بیشتر بخوانید:


لطیفی گفت: من ۲ پیشنهاد از لیگ‌های یک و ۲ داشتم که رقم یکی از آن‌ها خیلی بهتر از پولی بود که گل ریحان به من می‌داد، اما تصمیم گرفتم پیشنهاد گل ریحان را بپذیرم، زیرا ۲ سال پیش با این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفتیم و خاطرات خوشی از آن داشتم. دلم نمی‌خواست اتفاقاتی که آن سال رخ داد، دوباره تکرار شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم از گل ریحان جدا شوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار