در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد‌؛

تامین اقلام امدادی انبار‌های جمعیت هلال احمر تا پایان پاییز

معاون لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تامین اقلام امدادی انبار‌های امدادی سراسر کشور تا پایان پاییز خبر داد.

سعید متانی معاون لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با توجه به درخواستی که برای تامین انبار‌های هلال احمر داده بودیم، اعتباری از سوی جمعیت هلال احمر تخصیص داده شد تا تعدادی از کالا‌های امدادی را تهیه و در بین سایر استان‌ها توزیع کنیم.

معاون لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تعدادی اقلام امدادی، چون چادر و پتو در بین انبار‌ها توزیع شده است، مطرح کرد: رئیس جمعیت هلال احمر پیگیری کردند تا اعتبار دیگری برای تهیه اقلام امدادی برای امدادگران تخصیص داده شود، امیدواریم تا پایان فصل پاییز سال جاری این اقلام را تهیه و بین انبار‌های استان‌ها توزیع کنیم.

تامین اقلام امدادی انبار‌های جمعیت هلال احمر تا پایان پائیز

او با اشاره به اینکه لجستیک جمعیت هلال احمر به صورت یک شبکه و یک زنجیره است، گفت: اگر در یک شهرستان و استان اتفاقی چون سیل و زلزله صورت گیرد، نیاز باشد از سراسر کشور و تمامی انبار‌ها به آن شهرستان و استان کمک امدادی می‌شود.

متانی با اشاره به طرح‌های پیش رو این سازمان، عنوان کرد: طرحی نوشته شده و در صورت موافقت با آن قرار است تا به همه خانواده‌های ایرانی بسته‌های امدادی توزیع شود؛ این طرح اگر تایید شود می‌تواند خسارت‌های زیادی را به هنگام وقوع حادثه کاهش دهد.


بیشتر بخوانید:

آمادگی انبار‌ها برای روبرو شدن با بحران باید به بالای ۵۰ درصد برسد

افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات

خالی بودن انبارهای هلال احمر صحت ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار