یدیعوت آحارونوت: بن سلمان بزرگترین سازش‌کننده با اسرائیل است

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اشاره به روابط مخفیانه ولیعهد عربستان با تل‌آویو، از او به عنوان بزرگترین سازش‌کننده با رژیم صهیونیستی نام برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، یک رسانه صهیونیستی از ولیعهد عربستان به عنوان بزرگترین سازش کننده با این رژیم نام برد، که به حفظ روابط مخفیانه خود با تل‌آویو ادامه می‌دهد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد محمد بن سلمان بزرگترین عادی کننده روابط با اسرائیل است. این رسانه صهیونیستی تاکید کرد ولیعهد عربستان هر چند از پیوستن به جرگه سازش کنندگان علنی روابط با رژیم صهیونیستی پرهیز می‌کند، کماکان روابط مخفیانه میان تیم خود با نمایندگان ارشد رژیم صهیونیستی را حفظ می‌کند.

این رسانه صهیونیست همچنین از کشور‌های مراکش، عمان، قطر، نیجر و عربستان سعودی از جمله کشور‌های نامزد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یاد کرد.


بیشتر بخوانید


چندی پیش روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد محمد بن سلمان در سخنانی گفته است در صورتی که عربستان به عادی سازی روابط با اسرائیل دست زدند، ایران و مردم عربستان او را خواهند کشت. این روزنامه به نقل از «حیم سبان»، میلیاردر اسرائیلی- آمریکایی و دوست نزدیک محمد بن سلمان نقل کرد که گفته او نمی‌تواند به عادی سازی روابط با اسرائیل به مانند همسایگانش بپردازد؛ چرا که در چنین صورتی از سوی ایران، قطر و مردم عربستان کشته خواهد شد.

پیشتر یک منبع بلندپایه اسرائیلی ولیعهد عربستان خود ایده برقراری روابط را مطرح کرد. اگر به اختیار بن سلمان بود تاکنون عادی‌سازی انجام شده بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار