سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز:

تابع تصمیمات فدراسیون تکواندو هستیم

نورملکی سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

فاطمه نورملکی سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال برگزاری مسابقات لیگ بیان کرد:  ما هم مثل سایر تیم ها، با برنامه متفاوت‌تر از سال گذشته پا به مسابقات لیگ برتر می‌گذاریم. برای اینکه عنوان قهرمانی را حفظ کنیم، با تفکرات متناسب و سنجیدن شرایط فعلی وارد گود خواهیم شد.

او ادامه داد: باشگاه ما مثل سایر باشگاه‌ها همگام با سیاست و تدابیر در نظر گرفته شده فدراسیون تکواندو حرکت خواهد کرد. چرا که فدراسیون  برای ایجاد شرایط مناسب جهت برگزاری مسابقات لیگ اقدامات مناسبی را انجام داده است و توانسته مجوز برگزاری لیگ را از اخذ کند. باشگاه فتح صدر البرز در کلیه رده‌های در نظر گرفته شده حضور پرقدرت در لیگ خواهد داشت.

نورملکی درباره حضور مهروز ساعی به عنوان مدیر فنی تیم بزرگسالان در رده بانوان این تیم اظهار کرد:  شناخت و دوستی او با من باعث شد ساعی به عنوان یک قهرمان ملی که سابقه حضور در تیم ملی را دارد در این فصل به تیم ما اضافه شود.

او درباره کاهش رقم قرارداد‌ بازیکنان و مربیان بیان کرد: با اینکه برخی تیم‌ها از نحوه بستن قرارداد‌ها ناراضی هستند، اما نگاه باشگاه فتح نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان را می‌پسندم. در باشگاه ما دغدغه‌های ذهنی و روانی قهرمانان در نظر گرفته و قرارداد‌های مناسب و در خور شأن با آنها بسته شده است. ورزشکار باید بدون هیچ دغدغه‌ای فقط به مبارزه بپردازد. از نظر عقد قرارداد‌ها باشگاه ما حرفه‌ای عمل کرده است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار