پریچهره: میراسماعیلی روحیه پهلوانی خود را همیشه نشان داده است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران درباره عملکرد رئیس فدراسیون جودو توضیحاتی را بیان کرد.

 نصرالله پریچهره مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض نوجوانان جودوکار به تعلیق فدراسیون جودو ایران توسط فدراسیون جهانی این رشته ورزشی بیان کرد: از میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو تشکر می کنم. برنامه خوبی با حضور او و نوجوانان دختر و پسر با پوشیدن لباس رزمی برگزار شد. روحیه پهلوانی در میراسماعیلی است و مطمئنا زنده خواهد ماند. باید صدای جامعه جودو به فدراسیون جهانی برسد تا تعلیق این فدراسیون رفع شود. البته وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باید در این زمینه کمک کنند. امیدوارم با درایتی که میراسماعیلی دارد، این مشکل حل شود. من هم در این رابطه هر کمکی از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد.

او ادامه داد: در اسرع وقت با میراسماعیلی و افراد صاحب نظر جلسه‌ای برگزار می کنیم تا مانع تعلیق جودو شویم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان درباره برگزاری مسابقات لیگ فوتبال اظهار کرد: دقیقا نمی‌دانم چه زمانی مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود. این موضوع باید از هیئت فوتبال استان تهران پیگیری شود.

پریچهره درباره برنامه های خود در اداره ورزش و جوانان بیان کرد:  من کارشناس محور هستم و از دوستان نظر خواستم تا برنامه‌ها را با اولویت بندی  اجرایی کنم. می‌خواهیم از ویروس کرونا استفاده کنیم. من به عملی کردن برنامه ها نگاه ویژه‌ای دارم. البته دست تنها نمی‌توانم به این مهم برسم و همه باید کمک کنند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
مگر تعلیق فدراسیون جودو در حیطه فعالیت کاری نصرالله پریچهره مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران میباشد که نیامده میخواهد در اسرع وقت با میراسماعیلی و افراد صاحب نظر جلسه‌ای برگزار کنه تا مانع تعلیق جودو شود!!؟؟ آقای پریچهره جودو در حال حاضر تعلیق هست و همه تلاش میکنند رفع تعلیق کنند نه اینکه مانع تعلیق شوند !
آخرین اخبار