مدیر کل صدا و سیمای اردبیل:

نگاه صدا و سیما به دامپزشکی نگاه همدلی و توأم با همراهی است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: نگاه صدا و سیمای مرکز اردبیل به دامپزشکی نگاه همدلی و توأم با همراهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان ارتقاء سلامت جامعه و تأمین سلامت همگانی را از اهداف مشترک رسانه ملی و دامپزشکی عنوان کرد و گفت: در این راستا نگاه صدا و سیما به دامپزشکی نگاه همدلی و همراهی است و هرچه در توانمان باشد برای همکاری با این نهاد حوزه سلامت جامعه انجام خواهیم داد.

او با اشاره به گستردگی فعالیت‌های دامپزشکی در جامعه، تأمین غذا و امنیت غذایی جامعه و تضمین سلامت عمومی را مدیون فعالیت‌های این نهاد حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: صدا و سیما در سال‌های اخیر تلاش کرده تا فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف اجرائی به خوبی در فضای رسانه‌ای منعکس شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به جامعه گفت: تلاشمان بر این است که با دعوت از مدیران و کارشناسان دامپزشکی در برنامه‌های مختلف سلامت محور برای ارتقاء سلامت جامعه گام‌های مؤثری برداریم.

ملااحمدی تصریح کرد: قطعاً افزایش آگاهی مخاطبان از عملکرد دستگاه‌های اجرائی در میزان رضایتمندی آن‌ها اثرات مطلوبی خواهد داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل نیز در این دیدار به ظرفیت و پتانسیل بالای صنعت دامپروری و پرورش طیور استان اشاره کرد و گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توان با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی در جهت معرفی و رفع موانع رشد در مسیر توسعه این صنعت بیشتر از گذشته حرکت کرد.

بهلول تکلوی نقش صدا و سیما را به دلیل پرمخاطب بودن برنامه هایش در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق مهم ارزیابی و خواستار انعکاس بیشتر فعالیت‌ها و اخبار دامپزشکی خصوصاً در حوزه مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در رسانه ملی شد.

او با تأکید بر افزایش باور عمومی جامعه به رسانه ملی افزود: صدا و سیما راهبر افکار عمومی جامعه بوده و نتایج بدست آمده از بازدید‌های میدانی نشان می‌دهد طرح‌های مختلف دامپزشکی که با همکاری صدا و سیما و بدنبال اطلاع رسانی از رسانه ملی انجام شده است با همکاری گسترده در بین مردم همراه بوده و نتایج مؤثر و ملموس را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار