در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گلایه و انتقاد تند کارگردان تئاتر از مسئولان فرهنگی/ صفر تا صد مدیران عرصه هنر باید تغییر کنند

ترک‌جوش گفت: مدیران و مسئولان فرهنگی ما از مدیریت فقط شوآف و نمایش دادن آن را آموخته‌اند.

حسین ترک جوش کارگردان تئاتر و سینما، در خصوص وضعیت فعلی تئاتر در گفت و گو با خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: وضعیت هنر در کشور ما از حد قرمز گذشته است و نیاز به تنفس جدید همراه مدیریت جدید داریم؛ مدیریتی که بتواند امید را به جامعه هنری بازگرداند. اما با شرایط حاکم بعید می‌دانم حالا حالا‌ها مدیر کاربلدی به رأس امور هنری بیاید.

وی افزود: هنرمندان تنها قشری هستند که در این وضعیت پیش آمده، مورد ظلم قرار گرفته‌اند و تنها قشری هستند که برایشان فرقی نمی‌کند کرونا باشد یا نباشد. در هر شرایطی هنرمندان در میدان حضور خواهند داشت تا خدمات رسانی کنند.

ترک‌جوش در خصوص وعده مسئولان و کمک به حوزه تئاتر بیان کرد: همانطور که مشخص است باید مدیریت بحران کنند؛ اما مدیران و مسئولان ما از مدیریت فقط شوآف و نمایش دادن آن را آموخته اند. به یاد ندارم در چند سال اخیر اتفاق هنری‌ را رقم زده باشند. راه حل پیشنهادی من این است که از صفر تا صد مدیران فعلی باید تغییر کنند و مدیریت را به کاربلد‌ها بسپارند.

ترک جوش در خصوص کار‌های آتی خود گفت: چندسالی است که به خاطر شرایطی که برای من در تئاتر ایجاد کرده اند، از تئاتر خداحافظی کرده ام و در حال حاضر بعد از فیلم جدایی، فیلم انبار را برای اکران در هنر و تجربه در دست دارم. امیدوارم هرچه زودتر به اکران این فیلم نزدیک‌ شویم و افتخارات جهانی این فیلم بیش از پیش جلو برود. در نظر دارم به زودی اولین فیلم سینمایی‌ام به نام تَشنُج را کلید بزنم.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.