مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم آبان سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: یک دستگاه تراکتور در جاده روستای "شازند" در محدوده پاسگاه "آق بابا" واژگون شد و راننده ۳۰ ساله آن جان باخت.

سرهنگ خدایی افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

کشف بیش از یک و نیم تن پنیر غیر بهداشتی

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت:مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک نیسان وانت مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بازرسی از این خودرو، هزارو ۵۰۰ کیلو گرم پنیر فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه ارزش این محموله، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق درب منهول‌های فاضلاب در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول‌های فاضلاب در نقاط مختلف شهر تاکستان توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: مأموران پلیس آگاهی تاکستان با کار اطلاعاتی یک سارق را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در این رابطه خودروی متهم نیز توقیف شده است، بیان داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت درب منهول فاضلاب اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضائی راهی زندان شد.

دستگیری مسافر اتوبوس با ۵ کیلو تریاک در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: مأموران گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- زنجان، یک دستگاه اتوبوس به مقصد اردبیل را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی گفت:ماموران در بازرسی از اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند و در کیف همراه و وسایل او ۵ کیلو گرم تریاک کشف و متهم را دستگیرکردند.

انتهای پیاک/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار