پرداخت بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت یک میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد با بیان اینکه امسال ۳۱۵ زوج جوان از خدمت کمک هزینه ازدواج کمیته امداد بهره‌مند شده اند گفت : ۲۸۱ نفر از این افراد دختران، ۱۵نفر بانوان ازدواج مجدد و ۱۹ نفر نیز پسران تحت حمایت این نهاد بوده اند.

او با بیان اینکه هم اکنون تهیه جهیزیه و لوازم ضروری زندگی برای بسیاری از خانواده‌ها که دختر در آستانه ازدواج دارند کاری سخت و دشوار شده است افزود: این نهاد همه ساله با پرداخت کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و داماد‌های تحت حمایت، به تأمین بخشی از جهیزیه آنان کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


او ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان را از اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این نهاد به نوعروسان و بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد خدمات جهیزیه ارائه می‌کند و به داماد‌های تحت حمایت هم هدیه ازدواج می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ضرورت کمک‌های مردم در بخش تأمین جهیزیه نوعروسان را حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در بخش تأمین جهیزیه این است که بتوانیم با کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های نیکوکاران، منابع موردنیاز را برای تأمین جهیزیه دختران دم بخت فراهم کنیم.

او  بر لزوم جذب مشارکت‌های مردمی در انجام این امر خداپسندانه تأکید کرد و گفت:نیکوکاران محترم علاوه بر مراجعه به مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان، می‌توانند از طریق درگاه #۰۵۸*۸۸۷۷* در تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند مشارکت کنند.


انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.