محرومیت بیش از ۸ هزار دانش آموز شادگانی از شبکه شاد

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: درحال حاضر ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی این شهرستان به گوشی هوشمند و شبکه شاد دسترسی ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید صالح فاضلی رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در این شهرستان فاقد گوشی هوشمند یا اینترنت هستند و امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند.

او افزود: حدود ۱۳ هزار و ۳۶۵ دانش آموز مقطع ابتدایی به فضازی مجازی دسترسی دارند و از طریق شبکه شاد از آموزش‌ها همگام با سایر دانش آموزان بهره مند می‌شود.

فاضلی بیان داشت: تعداد ۸۰ درصد جمعیت دانش آموزی مقطع متوسطه این شهرستان از طریق آموزش حضوری و ۲۰ درصد مابقی جمعیت دانش آموزان این مقطع به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزش به ادامه تحصیل مشغول هستند و با توجه به شرایط بحرانی کرونا باید مشکل این افراد برطرف شود تا خطر ابتلا به این بیماری مهلک آن‌ها را تهدید نکند.

با شیوع ویروس منحوس کرونا از بهمن ماه پارسال، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تعطیل شدند و آموزش‌ها از طریق شبکه آموزش، فضای مجازی و شبکه شاد ادامه پیدا کرد، اما تعداد زیادی از دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق محروم از داشتن وسایل هوشمند نظیر تلفن همراه و تبلت به بی بهره هستند و همین امر سبب شده تا آن‌ها برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.