مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از پویاترین ستاد‌های کشور است

حجت اسلام و المسلمین ترکاشوند ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان را از پویاترین ستاد‌های سطح کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت اسلام و المسلمین ترکاشوند مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: الحمدلله ستاد استان کردستان در ستاد مرکزی از جمله ستاد‌های پویای استانی ما هستندو کردستان در جذب و ثبت نام طلایه داران در سامانه امین بالاترین آمار را در بین استان‌ها دارد.

او افزود:کردستان تنها استانی است که در تمام شهرستان‌های خود تشکیلات ستاد امر به معرف و نهی از منکر بر پا می‌باشد و این نمایانگر این است که فریضه‌ی مغفول مانده‌ی امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان به خوبی احیاء شده است.
مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: طبق آمار ۷۰ گروه از ۸۰۰ گروه کشوری، جزو گروه‌های جهادی استان کردستان بوده که نسبت به آمار جمعیت مطلوب است.

او در ادامه تصریح کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر بر خلاف دید عمومی فقط به عفاف و حجاب ختم نمی‌شود بلکه موضوع عفاف و حجاب یکی از هزار موضوع قابل بررسی در قالب امر به معروف و نهی از منکر است.

مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در ادامه اظهار داشت: امروز در ستاد مرکز بحث پویا سازی امر به معروف و نهی از منکر دنبال می‌شود و اگر امربه معروف و نهی از منکر را برای مردم درست تشریح کنیم عموم مردم خود برای ترویج این فریضه الهی داوطلب می‌شوند.

حجت اسلام ترکاشوند تصریح کرد: امروز نگاه به امر به معروف و نهی از منکر باید همانند فریضه واجب نماز باشد و باید دید و افق وسیع تری به این فریضتین الهی پیدا کرد.

در پایان مراسم حکم رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی نماینده جدید، ولی فقیه در استان کردستان ابلاغ و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.