برگزاری کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی در دانشگاه گیلان

نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی در دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر حسین رجب پور، دبیر اجرایی کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی گفت: نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی به صورت ارتباط تصویری از صبح امروز آغاز شده است و در این کنگره علمی دانشجویانی از سراسر کشور مقاله‌های علمی- تخصصی خود را ارائه می‌دهند.

او، با بیان اینکه این کنگره به مدت ۲ روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر برگزار می‌شود، افزود: نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی به همت انجمن مغز و شناخت دانشگاه گیلان، در ۱۰ محور شامل روانشناسی شناختی، علوم اعصاب شناختی، هوش مصنوعی و مدل سازی شناختی، توانبخشی شناختی، اقتصاد شناختی، فلسفه شناختی، ذهن مغز تربیت، نقشه برداری مغز، زبان شناسی شناختی و نورو مارکتینگ اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی ، هدف این گردهمایی مجازی علمی را تبادل نظر و کسب تجربه دانشجویان علاقه مند، اساتید و اندیشمندان برجسته در حوزه علوم شناختی اعلام کرد.

رجب پور گفت: از میان ۱۵۰ مقاله ارسال شده از ۴۰۰ دانشجوی رشته‌های روان شناسی، مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، علوم پزشکی، زیست شناسی، مکانیک و اقتصاد به دبیرخانه کنگره، ۹۰ مقاله برتر برگزیده و قرار است تا عصر فردا، مقالات برگزیده به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شود.

 او با بیان اینکه برگزاری نشست‌ها و پانل‌های تخصصی و برپایی کارگاه آموزشی از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد علمی است، تصریح کرد: در پایان به ۷ مقاله برتر هدایا و مجوز چاپ در مجله علمی – تخصصی کاسپین اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.