تیم فوتبال پیکان پس از جدایی چند بازیکن تاثیرگذار خود در فصل نقل و انتقالات، چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پیکان در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی نداشت و تا آستانه سقوط به لیگ آزادگان هم پیش رفت، اما تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، فرصت خوبی برای عبدالله ویسی، سرمربی این تیم بود تا در این مدت بتواند تفکراتش را در جمع خودروسازان حاکم کند و تیمش را از قعر جدول برهاند.  

سرانجام، تیم فوتبال پیکان با هدایت ویسی در چند بازی آخر لیگ نوزدهم، نتایج خوبی کسب کرد و موفق شد از سقوط به دسته پایین‌تر فرار کند.

با این حال چند بازیکن تیم فوتبال پیکان که ستاره‌های این تیم نیز به شمار می‌رفتند، در پایان فصل تصمیم گرفتند راهی تیم‌های دیگر لیگ برتری شوند. شهریار مغانلو، سعید واسعی، فراز امامعلی، سید مهران موسوی و علی حمودی از جمله بازیکنانی بودند که از پیکان جدا شدند.  

باشگاه پیکان که کمی دیر‌تر از سایر رقبا وارد کارزار نقل و انتقالاتی شد محمد دریس، مهدی شریفی، معین عباسیان، محمد امین درویشی، رضا جبیره، محمد نوری و اسماعیل بابایی را جذب کرد تا جای خالی ستاره‌های سابق را پر کنند.  

خرید‌های جدید تیم فوتبال پیکان تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در صورت ایجاد هماهنگی میان آن ها، خودروسازان می‌توانند برای فصل آینده به عملکرد خوب تیمشان امیدوار باشند.


بیشتر بخوانید: 


بازیکنان جذب شده جزء شاه ماهی‌های بازار نقل و انتقالات به شمار نمی‌روند، اما هر کدام از آن‌ها جزء مهره‌های تاثیرگذار تیم‌های قبلی خود بوده اند. باید دید پیکان که بدون هیاهو‌های رایج در فصل نقل و انتقالات کارش را پیش برد، با چهره جدید خود در لیگ بیستم چه جایگاهی کسب خواهد کرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدسبزواری
۰۶:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
تیمپیکانبعدازگذشتایهمهسالنتوانستجزو"چهارتیمبالایجدولباشد
آخرین اخبار