امیری: تعویق بازی‌های لیگ به ضرر تیم‌های با برنامه است/ ورزشگاه وطنی دارای چمن طبیعی می‌شود

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی‌های لیگ بیستم فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم شمالی  اظهار داشت: تمرینات تیم نساجی به طور منظم برگزار می‌شود و اردوی خوبی هم در کیش داشتیم. بعد از آن تمرینات تیم ما در ورزشگاه کارگران پیگیری شد و امروز هم جلسه خوبی با فاضلی سرمربی تیم جهت ترمیم نقاط ضعف  داشتیم که در  چند روز آینده ۲، ۳ بازیکن به تیم ما اضافه می‌شوند.  

امیری درباره احتمال تعویق بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: امیدواریم که بازی‌ها در موعد مقرر برگزار شود تا تیم‌هایی که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده اند ضرر نکنند.  همچنین خدای نکرده  نباید شائبه‌ای  پیش بیاید، چون اولین بار نیست که سازمان لیگ با وجود شرایط کرونا بازی‌ها را برگزار می‌کند و ۱۰ بازی فصل گذشته با چنین وضعیتی برگزار شد و مسئولان فوتبال  تجربه لازم را در این باره دارند. من با درایتی که از مهدی رئیس سازمان لیگ برتر سراغ دارم امیدوارم که بازی‌ها طبق برنامه اعلام شده برگزار کنند.

امیری: تعویق بازی‌های لیگ به ضرر تیم‌های با برنامه است/ ورزشگاه وطنی در نیم فصل دارای چمن طبیعی می‌شود

تیم خوبی با بضاعت مالی باشگاه نساجی بسته شده است 

او افزود: طبق برنامه تیم ما باید روز ۱۶ آبان ماه در اراک به مصاف تیم آلومینیوم اراک برود.  امیدوارم بازی خوبی شود و تیم نساجی بتواند با دست پر از این بازی خارج شود تا دل هواداران که صاحبان اصلی این باشگاه هستند خوش باشد، چون دلگرمی شان این تیم است. انشاالله  طرفداران بتوانند از بازی‌های نساجی لذت ببرند و همین جا این نوید را به مردم مازندران می‌دهم که نساجی تیم خوبی برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال است و با درایت فاضلی یک تیم خوب و با بضاعت باشگاه بسته شده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: به طور حتم تیم نساجی نوید روز‌های خوبی را خواهد داد و باید همه حمایت کنیم، چون تیم دچار تغییر و تحولات کلی شده است. همچنین  با قیمت‌های گزافی که در نقل و انتقالات وجود داشت در نهایت ما توانستیم با بضاعت مالی خود بازیکنان خوبی را با نظر سرمربی تیم  بگیریم. علاوه بر این همه بازیکنان با نظر کادر فنی جذب شدند و امیدواریم که دعای خیر هواداران توشه راه تیم نساجی باشد.  

مسئولان ورزش  قول داده اند چمن طبیعی در ورزشگاه وطنی قرار بدهند 

امیری درباره وضعیت ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: من همین جا از استاندار  و حسن رنگرز مدیرکل اداره ورزش استان مازندران تشکر می‌کنم و این ورزشگاه را به طور موقت ترمیم کردند و به بازی‌های لیگ بیستم فوتبال رساندند. طبق قولی که مسئولان ورزش دادند در نیم فصل اول چمن ورزشگاه وطنی  طبیعی خواهد بود. طبق برنامه  قرار است کِشت چمن را در یک زمین دیگری انجام بدهند و آن رول را به ورزشگاه وطنی انتقال می‌دهند. به هر حال کیفیت زمین باعث می‌شود که سطح کیفی بازی‌های تیم نساجی هم افزایش یابد و ضمن اینکه درصد مصدومیت‌ها در تیم ما کاهش می‌یابد.

او در پایان گفت: امیدوارم ما در نیم فصل اول لیگ بیستم در چمن طبیعی ورزشگاه وطنی بازی کنیم و این ورزشگاه خانه اول و آخر باشگاه نساجی است و مشتاق هستیم تا یک بار دیگر بازی‌های تیم ما در این استادیوم با حضور تماشاگران برگزار شود، چون واقعا جای هواداران در ورزشگاه خالی است. یکی از پتانسیل‌های بالقوه‌ای که باشگاه نساجی دارد و در حال حاضر از این نعمت محروم است همین هواداران هستند، چون آن‌ها سرمایه عظیمی برای باشگاه ما محسوب می‌شوند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار