افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت : افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در این شهرستان نگران کننده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاپور جهانی رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت : افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در این شهرستان نگران کننده است و باتوجه به اینکه سی تی اسکن یکی از ابزار تشخیصی کروناست، بیمارستان الزهرا (س) این شهرستان به این دستگاه نیاز مبرم دارد.

او گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ تن از بیماران با علایم کرونا در این شهرستان به مراکز درمانی و ۱۶ ساعته آزمایش کرونا مراجعه کردند و یک نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخت.

او ادامه داد: تعداد موارد مثبت در گیلانغرب به ۵۱۹ تن و آمار فوتی‌ها هم به ۲۷ مورد رسیده است که همچنان وضعیت شهرستان را در شرایط پرخطر قرار داده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب افزود: کادر درمان باوجود ابتلای ۶۲ تن از آن‌ها به کرونا و کمبود نیرو با همه توان در حال انجام وظیفه هستند، ولی نبود دستگاه سی تی اسکن و نیاز به دستگاه رادیولوژی پرتابل (سیار) برای جابجایی و انتقال به بخش کرونا مهم‌ترین نیاز بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب است.

جهانی گفت: باتوجه به بستری بودن ۲۰ تن در این شهرستان به صورت مداوم در تخت‌های پیش بینی شده امکانات اکسیژن برای تمامی تخت‌ها مورد نیاز است و تجهیزات اکسیژنی به هیچ وجه جوابگو نیست که به طور مستمر پیگیری لازم را داشته و همچنان داریم امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار