اقدام جنجالی صاحب آرایشگاه زنانه در جواب توهین مکرون!

اقدام جنجالی صاحب یک آرایشگاه زنانه در لیبی در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به اسلام سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که اظهارات جنجالی امانوئل مکرون و اهانت او به اسلام خبرساز شد. رئیس‌جمهور فرانسه در پاسخ به خشم جهان اسلام از انتشار تصاویر موهن به پیامبر (ص) در دفاع از کاریکاتوریست مقتول گفته بود ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما با روحیه صلح به تمام تفاوت‌ها احترام می‌گذاریم.

این موضع رئیس جمهور فرانسه خشم بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان را برانگیخت. مسلمانان در کشور‌های مختلف به این اظهارت مکرون اعتراض کردند و در برخی از کشور‌ها نیز تحریم کالا‌های فرانسوی را کلید زدند.


بیشتر بخوانید


اما به تازگی واکنش جنجالی صاحب یک آرایشگاه زنانه در لیبی در جواب توهین امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به دین اسلام و مسلمانان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. صاحب این آریشگاه از مشتریان خود خواست که هنگام حضور در آرایشگاه برای حفظ فاصله اجتماعی روی تصاویر مکرون که روی زمین قرار داده شده بایستند.

در فیلم منتشر شده، محیط این آرایشگاه و مشتریان را در حالی که روی تصاویر رئیس جمهور فرانسه ایستاده اند نشان می‌دهد. این اتفاق در «طرابلس»، پایتخت لیبی رخ داد. گفتنی است؛ پایتخت لیبی نیز شاهد تظاهرات معترضان به اظهار نظر رئیس جمهور فرانسه بود که در جریان آن تصاویر مکرون به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
madman
۱۶:۱۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اون پسره اونجا چیکار میکرد ،مگه ورود آقایان ممنوع نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
جواب توهین که توهین نیست!! تحریم پاسخ بهتر و هوشمندانه تریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آفرین