برخی اصناف در لرستان به زودی تعطیل می شوند

رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: با توجه به آغاز موج جدید کرونا در کشور و استان اصنافی مانند چاپخانه داران، تالارداران و آرایشگاه‌های زنانه تا اطلاع ثانوی بایستی فعالیت خود را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، منوچهر اسبکوه رئیس اتاق اصناف لرستان اظهار داشت: با توجه به آغاز موج جدید کرونا در کشور و استان محدودیت‌های جدیدی برای تعدادی از اصناف لرستان مقرر شده است.

او با بیان اینکه بر اساس این محدودیت‌ها چاپخانه داران، تالارداران و آریشگاه‌های زنانه تا اطلاع ثانوی بایستی فعالیت خود را تعطیل کنند، افزود: همچنین سایر اصناف نیز بایستی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر صورت با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: نظارت‌ها در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، دورود، الیگودرز و خرم‌آباد به علت وضعیت قرمز بیشتر بوده و در این مرحله دیگر به واحد‌های متخلف تذکر نمی‌دهیم بلکه همزمان برای آنان صورت جلسه کرده و پلمب می‌کنیم.

اسبکوه با اشاره به اینکه حدود هشت ماه است تالارداران به علت شیوع کرونا فعالیتی ندارند، تصریح کرد:، اما با این وجود شاهد هستیم مراسمات در باغ‌ها و پارکینگ‌ها برگزار می‌شود خواهان این هستیم دستگاه‌های نظارتی با اینگونه مراسمات به شدت برخورد کنند.

او بیان کرد: دولت در ایام کرونا آن‌طور که انتظار بوده از اصناف حمایت نکرده است، اما حداقل انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری و اداره دارایی به اصناف فشار وارد نکنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار