تیم پزشکی کانون بسیج بیمارستان حضرت معصومه (س) با حضور در مسجد حضرت علی اصغر (ع) قم به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  تیم پزشکی کانون بسیج بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س)در قالب طرح شهید رهنمون با حضور در مسجد حضرت علی اصغر(ع)واقع در منطقه نیروگاه قم  به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

این پزشکان در تخصص های مختلف به پایش قد و وزن کودکان و مشاوره بیماری ها و اندازه گیری فشار خون و قند بزرگسالان به مردم خدمت رسانی کردند.

طرح ملی شهید دکتر علی رهنمون  به همت بسیج جامعه پزشکی استان قم  در مناطق کم برخوردار استان به بیماران نیازمند خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

این طرح با همکاری همه نهاد‌های مسئول در حوزه سلامت از جمله کانون‌های بسیج جامعه پزشکی، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان، به صورت یک روز در ماه به مردم نیازمند استان خدمات ارائه می‌دهند.

 در این طرح ۲۷ تیم پزشکی ساماندهی شده اند که شامل ماما، پزشک اطفال، عمومی، چشم و سایر تخصص‌ها است که با توجه به نیاز و شرایط منطقه مورد نظر، اعزام می‌شوند.

شهید دکتر رهنمون، مسئول بیمارستان‌های صحرایی در دوران دفاع مقدس بود که اسفند ۶۲ در حال خدمت در بیمارستان صحرایی خاتم الانبیا ء در منطقه طلاییه به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۷:۲۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام میشه بگید این دفعه کجا برگزار میشه؟
آخرین اخبار