تمام فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه متوقف شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی باشگاه‌های ورزشی گفت: در صورت تخطی باشگاه‌ها از تصمیمات ستاد کرونا با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  گفت:براساس آخرین تصمیم ستاد کرونا استان به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تمام فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه متوقف شده است.

او با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، افزود: در صورت تشدید شیوع بیماری کرونا در استان امکان تمدید این محدودیت‌ها از سوی ستاد مدیریت این بیماری وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توضیح داد: خوشبختانه جامعه ورزشی استان کرمانشاه تاکنون به منظور حفظ سلامت جامعه همکاری خوبی با ستاد کرونا استان داشتند و پس از این نیز به همکاری خود ادامه خواهند داد.

رحیمی با اشاره به فعالیت ۴۰۰ باشگاه ورزشی در سطح شهر کرمانشاه اظهارداشت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استابه منظور نظارت کامل بر اجرایی شدن مصوبه تعطیلی باشگاه‌های ورزشی سه گروه بازرسی ویژه شهر کرمانشاه و نیز در هر شهرستان یک گروه بر باشگاه‌های ورزشی نظارت می‌کنند.

او گفت: اگر از سوی باشگاه‌های ورزشی تخلفی صورت گیرد برخورد لازم با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.