مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افتتاح یک جایگاه جدید ۲منظوره بنزین و سی‌ان‌جی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: تعداد جایگاه‌های سوخت استان اکنون به ۱۵۷ باب رسیده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت:جایگاه ۲ منظوره «آذرمی» در زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع دارای ۲ مخزن ۵۰ لیتری بنزین، توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی شده است.

او با بیان اینکه این جایگاه دارای ۱۳ نازل شامل ۹ نازل بنزین و چهار نازل سی ان جی است، گفت: با راه اندازی این جایگاه برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گفته او، در هر شبانه روز در این جایگاه به ۶۰۰ خودرو سوخت‌رسانی بنزین و به هزار خودرو نیز سوخت‌رسانی سی‌ان‌جی انجام می‌شود.

او اظهار داشت: منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در مجموع دارای ۱۵۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی است.

یاسمی افزود: این شرکت با ۶ ناحیه در شهر‌های مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام آباد، سقز، پاوه و کنگاور وظیفه تامین سوخت مردم این استان را به عهده دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.