کمبود نان در گرگان نداریم / اعلام آمادگی اداره غله برای افزایش سهیمه آرد نانوایی‌ها

فرماندار گرگان گفت: صف‌های طولانی در نانوایی‌ها هیچ ارتباطی به کمبود نان ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمید حمیدی فرماندار گرگان در جلسه شورای آرد و نان شهرستان که باحضور مدیرکل غله استان در محل فرمانداری و به منظور رسیدگی به مشکلات شلوغی صف‌های نانوایی‌ها برگزار شد گفت: صف‌های طولانی در نانوایی‌ها هیچ ارتباطی به کمبود نان ندارد و اجازه نخواهیم داد یک سری افراد سود جو از این فرصت برای تشویش اذهان عمومی استفاده کنند.


حمید حمیدی با اشاره به اینکه نظارت هدفمند بر عملکرد نانوایان می‌تواند در روند صحیح توزیع نان بین مردم کمک کند افزود: به منظور تقویت نظارت‌ها در شهرستان از ظرفیت اداره کل غله استان گستان در افزایش اکیپ‌های بازرسی باید استفاده می‌کنیم.


او ادامه داد: همه نانوایان موظفند بر اساس سهمیه آرد در نظر گرفته برای هر نانوایی، ساعت پخت نان را با ساعت کاری خود تنظیم و حق ندارد زودتر از موعد مقرر پخت نان را تعطیل کنند.


به گفته فرماندار، اگر نانوایی زودتر از زمان کاری خود، پخت نان را متوقف و یا تعطیل کند تخلف محسوب می‌شود و بازرسان نیز باید با آن‌ها برخورد کنند.


مدیرکل غله استان نیر در این جلسه گفت : مابرای تامین نان شهروندان درصورت درخواست فرمانداری‌ها و داشتن توجیه کارشناسی آماده افزایش سهمیه شهرستان‌ها تا حد رفع مشکل هستیم و دراین خصوص شهروندان هیچ نگرانی نداشته باشند.


دراین جلسه به منظور کاهش شلوغی صف نانوایی‌ها به نانوایی‌های آزادپز خیابان‌های اصلی با تایید شورای آرد و نان شهرستان افزایش سهمیه تعلق خواهدگرفت.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار