سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

امکان دارد دو بازیکن دیگر به تیم صنعت نفت آبادان اضافه شوند

سید سیروس پورموسوی گفت: نقل‌وانتقالات برای تیم صنعت نفت آبادان به پایان نرسیده و امکان دارد ۲ بازیکن دیگر به این تیم اضافه شوند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه  تیم صنعت نفت آبادان در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی را جذب و تمرینات خود را برای بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر آغاز کرد گفت: نقل‌وانتقالات برای این تیم به پایان نرسیده و امکان دارد ۲ بازیکن دیگر به تیم صنعت نفت اضافه شوند.

او افزود:اگر مشکل مالی برای باشگاه وجود نداشته باشد یک مهاجم و احتمالا یک هافبک جذب خواهیم کرد تا برای لیگ برتر با کیفیت بهتری به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  تاخیر یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر را فرصتی برای تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد و گفت: ما تمرینات را دیر آغاز کردیم و تاخیر یک هفته‌ای رقابت‌های لیگ برتر فرصت مناسبی برای آمادگی تیم صنعت نفت است.

پور موسوی با اشاره به برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم صنعت نفت افزود: طی ۲ هفته اخیر چهار بازی تدارکاتی مناسب برگزار کردیم و بازیکنان با انجام این دیدارها به هماهنگی خوبی دست یافتند.

او ادامه داد: تیم صنعت نفت نسبت به فصل گذشته بیش از ۸۰ درصد دچار تغییر و تحول شده است و بازیکنان برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم گفت: این تیم حدود ۱۲۰ میلیارد ریال به بازیکنان پیشین خود بدهکار است ولی با تلاش مسئولان آبادان و مدیریت باشگاه این پنجره به زودی باز خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ۱۶ آبان ماه امسال در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.