اجرای ۳۵ طرح راهسازی و حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۳۵ طرح بزرگ راهسازی و حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در سطح استان فارس در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، گفت: هم اینک ۳۵ طرح بزرگ راهسازی و حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در سطح استان فارس در حال اجراست که بهره برداری از این طرح‌ها این منطقه استراتژیک کشور را بیش از گذشته بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.

او اظهار داشت: این تعداد طرح معادل طرح‌های راهسازی در هفت استان کشور بزرگ کشور است.

ترکی افزود: استان فارس به لحاظ مساحت و وسعت راه‌های موجود چهارمین استان و به لحاظ حمل و نقل نیز جزو پنج استان پرتردد کشور محسوب می‌شود.

به گفته مسئولان استان فارس، از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۸، هفت هزار و ۸۴۳ طرح در بخش‌های مختلف استان فارس با اعتباری بیش از ۳۵۱ هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

راه آهن شیراز- اقلید به طول ۲۷۰ کیلومتر، آزادراه شیراز- اصفهان به طول حدود ۲۲۰ کیلومتر، بزرگراه لار، جهرم- بندرعباس، مسیر شیراز- فیروزآباد، بهسازی و ارتقای راه اصلی فسا – داراب و نیز اتصال بزرگراه شیراز- قائمیه از طریق تنگ ابوالحیات برخی از طرح‌های مهم راهسازی در استان فارس است و تعدادی از آن‌ها نیز تا پایان سال جاری و دولت دوازدهم به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار