امام جمعه خرمشهر:

همه باید ادعای دروغین آزادی بیان فرانسه را افشا کنند

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور گفت: همه باید آزادی بیان که ادعای دولت فرانسه برای جسارت به پیامبر اسلام است را با پرسش به روش رهبری افشا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در خصوص توهین به ساحت پیامبر اکرم، گفت: همه در قبال این حرکت مسئول هستند و علاوه بر شعار علیه اهانت کنندگان باید علیه سازوکار اهانت نیز شعار داد و ماهیت و اهداف آنها را رسوا کرد.

او با یادآور شدن اینکه آزادی بیان به عنوان عاملی برای طرح موضوعات توهین آمیز علیه دین اسلام از سوی سران فرانسه مطرح شده است، ادامه داد: باید از همین ادعا برای جدل با آنها بهره برد و مغالطه آنها را افشا کرد و یکی از سوالات قابل طرح می تواند پرسش درباره علت مسدود شدن صفحه حاوی پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرانسوی به زبان فرانسوی در این رابطه باشد.

امام جمعه خرمشهرافزود: باید فرانسه و دنیا را با سوالاتی از نوع سوالات رهبری بمباران کرد.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه به اهداف این اقدام رئیس جمهور فرانسه نیز اشاره کرد و گفت: هدف نخست آنها اسلام ستیزی است زیرا هر ساله برشمار مسلمان افزوده می شود و همین امر باعث واهمه آنها شده است.

او ایجاد انحراف اذهان مسلمانان از آرمان فلسطین را دیگر هدف از توهین به حضرت محمد توسط رئیس جمهور فرانسه دانست و تاکید کرد همه باید هوشیار و آگاه باشند.

امام جمعه خرمشهر در ادامه به حضور رهبری در نشست ستاد کرونا اشاره کرد و گفت: حضور رهبری در این نشست نشان از میزان اهمیت موضوع و ضعف عملکردی ستاد در این رابطه است و ایشان در این نشست بیاناتی را گوشزد کردند.

حجت الاسلام عادل پور به محورهای بیانات رهبری در این نشست پرداخت و گفت: از نظر رهبر اولویت نخست در تصمیم گیری ها باید سلامت مردم مرد باشد و وزارت بهداشت به عنوان محور تعیین مصادیق محدودیت ها قلمداد شود.

او ادامه داد: همچنین در بیانات رهبری آموزش همگانی با محوریت محله و مسجد وجود داشت که در همین راستا باید همه دستگاه های مربوطه اعم از بهداشت تا سازمان تبلیغات و حوزه های علمیه ورود جدی داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر همچنین با بیان اینکه اجرای جرایم سختگیرانه علیه افراد متخلف و همین طور لزوم ورود همه به میدان برای مبارزه با کرونا از دیگر محورهای مورد تاکید رهبری در نشست ستاد ملی کرونا بوده است، افزود: بنا بر فرض اطلاعات از دستور ولی فقیه همه اعم از مردم،خیرین و گروه های جهادی باید این فراخوان را به عنوان فرمان فرمانده کل قوا تلقی کرده و در قالب گروه های جهادی وارد میدان شوند.

حجت الاسلام عادل پور در بخش پایانی سخنان خود به موضوعات شهرستان پرداخت و بیان کرد: دستگیری یکی از مفسدین اقتصادی کشور، خبر استقرار گمرک در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند و اخذ مجوز ورود کالاهای ملوانی در خرمشهر با پیگیری نماینده خرمشهر خبرهای خوبی است که باید از این فرصت به نفع مردم و رونق بازار استفاده کرد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.