معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی ورزشگاه بناب

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهرستان بناب ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت پایه‌ای این ورزشگاه، ۵ هزار نفری بود و قابل توسعه به ۱۰ هزار نفر هست و هم اکنون به ظرفیت ۱۰ هزار نفر ساخته می‌شود و قطعا هزینه‌های آن به شدت افزایش پیدا کرده است.

اوافزود: امسال برای تکمیل این طرح ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، اما برای پایان دادن به آن به ۳۵ میلیارد تومان نیاز است و اگر این اعتبار به موقع تخصیص داده شود اوایل پاییز سال آینده افتتاح خواهد شد.

او ادامه داد:کل صندلی‌های ورزشگاه خریداری شده است و تا پایان سال نصب خواهد شد و ۱۲۰۰ لوکس نور با ۴ برج بزرگ نوری لازم است که خوشبختانه هر ۴ مورد آن‌ها ساخته شده و فونداسیون آن‌ها آماده است تا پوشش وسیع و کاملی از نظر روشنایی به این طرح بدهد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خاطرنشان کرد: تمامی طراحی‌ها و جزئیات به اتمام رسیده است و قرارداد تکمیلی بسته شده است.

علیزاده با اشاره به طراحی و زیر ساخت‌های این پروژه ملی گفت: طراحی این ورزشگاه به نحوی است که هم ورزش‌های همگانی را در منطقه پوشش می‌دهد و هم می‌توان ورزش‌های اختصاصی، مسابقات فوتبال و دو و میدانی را در آن اجرا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار