جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

بسیج دانش آموزی زیرساخت اصلی ارکان بسیج در کشور است

موسوی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی زیرساخت اصلی ارکان بسیج است، گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند.

سید عطاءالله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه آئین اجرای طرح همکلاسی مهربان که با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر و توزیع بین دانش‌آموزان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیروی بیانات مقام معظم رهبری کمک مومنانه سرلوحه کار بسیج و سپاه است.

او افزود: امروز شاهد هستیم که بسیج دانش آموزی زیرساخت اصلی ارکان بسیج در کشور است و جوانان و نوجوانان نیز به عنوان یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کشور محسوب می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه نتیجه تربیت دانش آموز انقلابی، دانشجویان، مردم و مسئولین انقلابی، کارآمد و دلسوز برای نظام اسلامی است، اظهار داشت: با توجه به بیماری کرونا که باعث به وجود آمدن مشکلات عمده برای برخی از اقشار آسیب پذیر شده، طرح ارزشمند کمک مومنانه با تلاش مجموعه سپاه و بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: هماهنگی که امروز بین اقشار از جمله؛ بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش وجود دارد، بی نظیر بوده و اگر کار موثری انجام می‌شود به دلیل این هماهنگی است، البته دانش آموزان ما باید در رعایت اصول بهداشتی توجه کافی را داشته باشند.

موسوی ادامه داد: تحصیل و کسب علم بزرگترین وظیفه‌ای است که دانش آموزان می‌توانند انجام دهند و می‌توان با آن بزرگترین صدمه را به آمریکا واراد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار