فرماندار کالیفرنیا اعلام کرد ایالتش در حال آمادگی برای ناآرامی‌های احتمالی پس از انتخابات است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا، اعلام کرد در حال آماده کردن ایالتش برای ناآرامی‌های پس از انتخابات هفته آینده (۳ نوامبر/ ۱۳ آبان) است.

این مقام آمریکایی با اشاره به ناآرامی‌های احتمالی در شب انتخابات در کالیفرنیا گفت: «تمامی سناریو‌های محتمل درنظر گرفته شده و آمادگی کامل خواهیم داشت.»

فراماندار کالیفرنیا در سخنانش به طور دقیق اشاره‌ای به تدابیر اتخاذ شده نکرده است.این اظهارات گیوسام پس از رأی حضوری او در شهر «ساکرامنتو» بیان شده است.

به تازگی «موریل بوسر» شهردار واشنگتن نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که مقامات شهر در حال آماده سازی برای پاسخگویی به هرگونه ناآرامی مدنی پس از انتخابات ریاست جمهوری در ۳ نوامبر هستند.

پیتر نیوشام، رئیس اداره پلیس این شهر هم اظهار کرد که او نگران است که در روز انتخابات در واشنگتن ناآرامی‌های داخلی ایجاد شود، بنابراین کل نیرو‌های پلیس این شهر از ۳ نوامبر و روز‌های بعد آن در حالت آماده باش هستند.

پیش از این پلیس نیویورک نیز از آماده سازی نیروهایش برای مقابله با خشونت‌ها و ناآرامی‌های پس از انتخابات آمریکا خبر داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
به امید روزی که سراسر آمریکا صحنه ناآرامی و جنگ داخلی باشد و اینقدر ایالتهای آمریکا باهم جنگ و زد وخورد بکنند و مثل اتحاد جماهیر شوروی خبر مسرت بخش فروپاشی ایالات نامتحده را بشنویم . به امید خدا و به امید دیدن آن روز زیبا و فرخنده
آخرین اخبار