مردم رودرواسی را کنار بگذارند

فرماندار هرسین گفت: زنگ خطر گویا به گوش قاریان مجالس ترحیم و صاحبان عزا نرسیده است، مردم تابو رودرواسی را بشکنند و در مراسم ترحیم شرکت نکنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین  در بازدید از بازار شهر‌های هرسین و بیستون از اصناف خواست به سلامت مردم احترام بگذارند و با تعطیلی واحد‌های خود با مردم و مسئولان همگام باشند و اگر به سلامت مردم توجهی ندارند حداقل مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

فرماندار هرسین اظهار داشت: در وضعیت نگران کننده‌ای هستیم و از مردم  میخواهم تابو رودرواسی را بشکنند و در مراسم ترحیم شرکت نکنند گویا زنگ خطر به گوش قاریان مجالس ترحیم و صاحبان این مجالس نرسیده است و این اشخاص باید بدانند خاطره خوبی از آنان در ذهن مردم نخواهند ماند.

به گفته کنجوریان علیرغم تذکرات داده شده  قاریان و صاحبان مجالس عزا به هشدار‌ها پایبند نبوده و با سوء استفاده از رودرواسی مردم به فکر کسب درآمد و برگزاری مراسم خود هستند.

کنجوریان همچنین از خانواده‌هایی که مراسم خاکسپاری، هفتم، چهلم و سالگرد اموات خود را بخاطر شیوع کرونا بصورت محدود و یا اصلا برگزار نکردند تقدیر کرد و این اقدام را نشانه  فرهنگ بالای این خانواده‌ها دانست.

کنجوریان بار دیگر و در خطاب به اصناف متخلف گفت: متوجه شرایط اقتصادی، اجاره بالای واحد‌های استیجاری و چک‌های برگشتی کاسبان هستیم، ولی واقعا حتی تصور ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده و آثار منفی در روح و روان انسان دارد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.