تجهیز و بازسازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) ملایر با کمک خیرین

به همت سه نفر از خیرین ملایری بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) ملایر با ۲۵۰ میلیون تومان بازسازی و تجهیز شد.

تجهیز و بازسازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) ملایر با کمک خیرینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس آذرهمایون، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در مراسم افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) ملایر اظهار کرد: یکی از معضلات و کاستی‌های بیمارستان امام حسین (ع) نبود بخش فیزیوتراپی بیمارستان بود.

او افزود: به همت خیرین خانم جعفری به نیابت از همسرش آقای محمد وکیلی و خواهر مکرمه‌اش و بنای این ساختمان بازسازی شد.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر بیان کرد: تجهیزات موردنیاز این بخش را خانواده صالحی به نیابت سرکار خانم مرحومه ثریا صالحی خریداری شد.
او به نیاز مبرم شهرستان به یک فیزیوتراپی دولتی اشاره کرد و گفت: این طرح و به همت خیرین شروع شد و با همراهی و کمک دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

آذرهمایون گفت: امید است با تکمیل و استفاده از نیرو‌ها و کادر ورزیده بتوان پذیرای بیماران سرپایی در این بخش بود.

او با اشاره به اقدامات مجمع خیرین سلامت پس از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: از ابتدای شیوع خیرین پای‌کار هستند و تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی و کپسول اکسیژن انجام‌شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر به تهیه ۴۰ کپسول اکسیژن از سوی خیرین اشاره کرد و گفت: این کپسول‌ها به‌رایگان در اختیار بیماران کرونایی بهبودیافته که نیاز به اکسیژن‌دارند قرار می‌گیرد.

او افزود: تعدادی ماسک هم خریداری و در بین مدیران مدارس دبیرستان‌های حاشیه شهر برای استفاده دانش آموزان توزیع‌شده است.

آذرهمایون به توزیع چندین مرحله ماسک در بین بیماران بی‌بضاعت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ملایر به‌عنوان یک‌قطب درمانی شناخته‌شده به دنبال ایجاد بک همراه سرا در بیمارستان امام حسین (ع) به همت هستیم.

او تأکید کرد: همراه سرا با توجه به مراجعه بیمارانی از شهر‌های دیگر از نیاز‌های مبرم بیمارستان امام حسین (ع) است و اقدامات اولیه برای این پروژه انجام‌شده است.

رئیس مجمع خیرین ملایر ادامه داد: از خیرین دعوت می‌کنیم که در این کار خیر و صدقه جاریه ما را همراهی کنند.
در ادامه دکتر نیاستی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان هم با اشاره به این که در شهرستان ملایر به ویزه بیمارستان امام حسین (ع) خیرین فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند افزود:در استان بیشتر بخش‌های بیمارستانی که در حال خدمات رسانی به مردم خوب استان می‌باشد با هزینه کرد توسط همین خیرین و نیکو کاران راه اندازی شد.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.