افزایش ۶ درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۳ هزار و ۸۶۴ نفر در نیمه اول امسال به ‌دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صفایی‌فردمدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۳ هزار و ۸۶۴ نفر در نیمه اول امسال به‌دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که تعداد مراجعان نزاع ۲۲ هزار و ۶۰۸ نفر بود حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

او افزود: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت ۶ هزار و ۳۸ نفر زن و ۱۷ هزار و ۸۲۶ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه پارسال  هر کدام به‌ترتیب حدود یک درصد کاهش و هشت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

صفایی‌فرد گفت: در شهریورماه امسال نیز آمار مراجعان نزاع با ۱۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ۴ هزار و ۴۵۷ نفر رسیده است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۸۱ نفر مرد و یک‌هزار و ۱۷۶ نفر زن بودند.

او گفت: کل مراجعان مدعی صدمات نزاع در سال ۹۸ به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با ۳۶ هزار و ۶۵۶ نفر بود که از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۰۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۹۴۷ نفر زن بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار