انجام بیش از ۲ هزار عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه حفاری

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۲ هزار و ۱۱۶ عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه صنعت حفاری از ابتدای امسال تاکنون با تلاش متخصصان این شرکت انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشید قاسمی مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به انجام ۲ هزار و ۱۱۶ عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه صنعت حفاری از ابتدای امسال تاکنون گفت: خدمات یکپارچه سازی به چاه‌های نفت و گاز در دست حفاری و یا در حال بهره برداری در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور ارائه شد.

او افزود: شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز زیر مجموعه شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران و شماری از شرکت‌های بخش خصوصی از خدمات فنی و مهندسی ملی حفاری استفاده می‌کنند و این در حالی است که همزمانی این خدمات با عملیات حفاری یک شاخص مهم برای این شرکت محسوب می‌شود.

قاسمی انجام ۴۸۱ عملیات سیمان کاری، ۲۲۹ عملیات آزمایش چاه با ساق مته، ۲۴۲ عملیات لوله گذاری چاه، ۸۶۱ مورد عملیات تزریق پذیری و ۲۷ مورد اسیدکاری ویژه و گسترده از اقدامات این مدیریت از ابتدای امسال تا پایان مهرماه برشمرد و اظهار داشت: ارائه ۱۳۴ مورد عملیات لوله مغزی سیار که در تعمیر چاه‌ها کاربرد دارد، ۱۷ مورد عملیات حفاری با هوا، ۲۷ مورد عملیات ویژه حفاری به روش فروتعادلی، ۴۷ مورد آزمایش بهره دهی چاه و ۴۲ مورد نصب آویزه از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در مدت مذکور است.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران آمادگی کامل این مدیریت را برای پاسخگویی به درخواست‌های شرکت‌های متقاضی در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور اعلام و بیان کرد: ناوگان خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری از نیروی انسانی متخصص و کارآمد و امکانات و تجهیزات به روز برای ارائه خدمات در نزدیکترین زمان ممکن برخوردار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.