تصویب ۱۸ طرح در کمیسیون ماده پنج طرح‌های تفصیلی چهارمحال و بختیاری

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، از تصویب ۱۸ طرح در کمیسیون ماده پنج طرح‌های تفصیلی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صغری محمدعلیزاده معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۸ طرح در کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی شهر‌های اردل، گهرو، فارسان و آلونی تصویب شد.

او افزود: در این کمیسیون ۱۳ مورد اصلاح معبر و یک مورد تغییر کاربری با موضوع گردشگری و یک مورد تدوین ضابطه و تغییر حدنصاب در شهر اردل مصوب شد.


بیشتر بخوانید


محمدعلیزاده اضافه کرد: جابجایی معبر در شهر گهرو و همچنین اصلاح عرض معبر به ۱۰ متر در شهر فارسان از دیگر مصوبات جلسه بود.

او ادامه داد: برای شهر آلونی نیز یک مورد کاهش عرض معبر به چهار متر و تغییر کاربری از معبر به مسکونی به تصویب حاضرین در جلسه رسید.

محمدعلیزاده همچنین از بررسی طرح تفضیلی پیشنهادی شهر لردگان و ارائه گزارش در این خصوص هم اشاره کرد و گفت: تدوین ضوابط برای پلاک‌های زیر حدنصاب در شهر فرخشهر نیز در جلسه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او در پایان با اشاره به روند تصویب موارد در کمیسیون ماده ۵ استان افزود: موارد پیشنهادی پس از تکمیل درخواست‌ها و تهیه نقشه و تصاویر هوایی و ... در جلسات کمیته کارشناسی به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و کارشناسان دستگاه‌ها و مشاورین مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت در جلسات کمیسیون ماده ۵ طرح‌های تفصیلی استان به ریاست استاندار، دبیری اداره کل راه و شهرسازی و با حضور شهرداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان مطرح و در صورت عدم مغایرت قانونی و با رفع ایرادات احتمالی به تصویب اعضا می‌رسد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.