شهبازی: تنها راه درآمدم از بدمینتون است/ کرونا باعث تعطیلی سالن و لغو شدن مسابقات شد

ملی پوش بدمینتون کشورمان درباره مسائل مختلفی توضیحاتی را بیان کرد.

مهران شهبازی ملی پوش بدمینتون کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: از اواخر شهریور ماه مسابقات لیگ برتر بدمینون آغاز شد و من در تیم دانشگاه یزد بازی می‌کنم. با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر، آمادگی بدنی خودم را حفظ کرده ام و خوشبختانه نتایج قابل قبولی هم در مسابقات لیگ بدست آورده ام.

او افزود: چون مسابقات لیگ بدمینتون به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود تمریناتمان را از آغاز لیگ در یزد ادامه داده ایم و شرایط خوبی را داشته ایم، اما با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر از هفته چهارم متوقف شد و به تعویق افتاد.

شهبازی در مورد وضعیت تیم ملی بدمینتون ایران، عنوان کرد: فدراسیون به دلیل اینکه تمامی مسابقات از طرف فدراسیون جهانی بدمینتون لغو شده و وضعیت کنونی کشور به علت شیوع ویروس کرونا قرمز است تصمیم گرفته که هیچ اردو یا مسابقه‌ای به غیر از بازی‌های لیگ برتر را برگزار نکند.

او در خصوص وضعیت مالی این رشته ورزشی، بیان کرد: من فقط از راه بدمینتون درآمد دارم و وقت اینکه جای دیگری مشغول به کار شوم را ندارم. با این وجود خوشبختانه امسال با کمک سایر بازیکنان تیم ملی توانستیم تا حدودی مبلغ قرارداد‌ها را بالا ببریم. این مبلغ نسبت به پارسال بهتر است و امیدوارم هر سال بیشتر شود.

شهبازی در مورد مشکلات بدمینتون گفت: از وقتی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور بودیم همه چیز فرق کرده است و مشکلات متفاوتی را تجربه کرده ایم. تعطیلی سالن و لغو شدن مسابقات نمونه‌ای از این مشکلات بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.