رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد:

تولید محتوای آموزشی ویژه کودکان/ تداوم آموزش در دوران کرونا یک رویکرد پدافند غیرعاملی است

جلالی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تولید محتوای آموزشی ویژه کودکان در سنین مختلف است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در حاشیه نشست با وزیر آموزش و پرورش، در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: در ایام مقابله با کرونا نگاه به حفظ تداوم کارکرد آموزش یک رویکرد پدافند غیرعاملی است که خوشبختانه با کمک شبکه شاد یک پلتفرم آموزشی داخلی در کشور تأمین شده است.

او افزود: ممکن است در طول کار ضعف‌هایی وجود داشته باشد، اما با توجه به تیم فنی خوبی که از شاد پشتیبانی می‌کند ضعف‌ها در حال رفع و قابل برطرف شدن است. اکنون بیشتر ظرفیت استفاده از شبکه شاد قالب آموزشی است و به دلیل اینکه جایگزین سیستم سنتی آموزش شده است طبیعتاً وقت زیادی از دانش‌آموزان می‌گیرد.

فرمانده پدافند غیرعامل تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در قالب کارگروه فرهنگی مرکز ملی فضای مجازی، به دنبال تولید محتوای آموزشی است و محتوای خاص کودک در سنین مختلف در حال آماده سازی است.

سردار جلالی تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل بیشتر در حوزه دفاع از زیرساخت‌ها و فعالیت‌های سایبری اقدام می‌کند و اگر تهاجمی در حوزه سایبری، کشور را تهدید کند بحث دفاعی آن را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار