انتقاد فعال فرهنگی از منفعل بودن برخی مسئولان و نهاد‌ها در برابر توهین به پیامبر (ص)

عرب سرخی فعال فرهنگی از نبود خوراک مناسب فرهنگی و همچنین منفعل بودن برخی مسئولان گلایه کرد.

محمدرضا عرب سرخی فعال فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌های سازماندهی شده برای توهین به پیامبر (ص) اظهار کرد: دشمنان ما اتاق عملیاتی برای این کار دارند و در زمان انتخابات و تحریم، این فعالیت‌های ضد اسلام را برای انحراف ذهن مردم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل به همراه عربستان و امارات، در این فعالیت‌های ضددینی دست دارند، بیان کرد: ما فعالان فرهنگی شکایت خود را در مجامع بین المللی مطرح کرده ایم و پیگیری‌های حقوقی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام می‌دهیم. در موضوع اهل بیت (ع) تمام مردم ما هم صدا هستند و اقشار کم حجاب و با حجاب در یک جبهه علیه توهین به مقدسات دینی می‌ایستند.

این فعال فرهنگی با انتقاد از خوراک فرهنگی ارائه شده به مردم تصریح کرد: متاسفانه خوراک مناسب فرهنگی به مردم تزریق نمی‌شود. غیر از فیلم «محمدرسول الله» متاسفانه کار فرهنگی دیگری درباره پیامبر انجام نداده ایم و فقط در موقع اهانت غربی‌ها به مقدسات خود، اقدام به محکوم کردن آن می‌کنیم؛ کودک خردسال هم می‌داند که این اقدام باید محکوم شود.

عرب سرخی گفت: سخنرانان ما در هیئت‌ها بهتر است درباره این موضوعات صحبت کنند؛ چرا که جوانان دهه هفتاد اطلاعات مناسبی در زمینه زندگی پیامبران ندارند. فعالیت کم سازمان تبلیغات در این زمینه حس می‌شود. سازمان جوانان وزارت ورزش، تشکل‌های دانشجویی و بسیج اساتید کجا هستند که به اهانت غربی‌ها نسبت به پیامبر واکنش نشان بدهند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار