استاندار قزوین، حمایت از طرح های صنعتی و اقتصادی را تکلیف و وظیفه دولتمردان دانست و گفت: تولید و صنعت یکی از مولفه‌های مهم استان قزوین است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: با توجه به گره‌های موجود در کار نیاز هست برنامه ریزی منسجم تری برای رفع اشکالات موجود در حوزه فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی استان صورت گیرد.

وی، بی توجهی به مشکلات بخش صنعت و تولید را متوجه تمام بخش‌ها اعلام کرد و افزود: اقتصاد، خوراک مهم و بازدارنده در مقابل دشمن است.

استاندار با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری گفت: موضوع تولید و صنعت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

جمالی پور، اقتصاد و صنعت را پایه و اساس فرهنگ، دین، جامعه و تمدن برشمرد و تأکید کرد: بحث اقتصاد با بحث معیشت مردم و جامعه گره خورده و در دین اسلام نیز به آن توجه خاصی شده است.

استاندار  با اشاره به ظرفیت‌ها و استعداد‌های ایرانی تأکید کرد: باید با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی گام بزرگی را در راستای توسعه استان و کشور برداریم.

جمالی پور در ادامه با انتقاد از برخی از مشکلات در بعضی از واحد‌های تولیدی بی توجهی مدیران به مشکلات حوزه صنعت را یک آسیب جدی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.