سرلشکر باقری خبر داد؛

ورود سالیانه ۲۰ هزار افسر به دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ورود سالیانه ۲۰ هزار افسر به دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح خبر داد.

ورود سالیانه ۲۰ هزار افسر به دانشگاه‌های نیرو‌های مسلحبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد کل نیرو‌های مسلح و شورای عالی انقلاب فرهنگی که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد کل نیرو‌های مسلح منعقد شد، در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت اظهار داشت: به برکت این ایام امروز با حضور حجت‌الاسلام «عاملی» تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد کل نیرو‌های مسلح و شورای عالی انقلاب فرهنگی به امضاء رسید.

سرلشکر باقری ادامه داد: این تفاهم‌نامه موجب توسعه همکاری‌های آموزشی، علمی و پژوهشی بین این دو مجموعه بزرگ، نیرو‌های مسلح و دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ۱۴ دانشگاه و در مجموع ۳۰ مجموعه دانشگاهی، دانشکده‌ای و پژوهشگاهی دارند که سالیانه حدود ۲۰ هزار افسر جوان ما وارد این دانشگاه‌ها می‌شوند.

وی افزود: مجموعه‌های پژوهشگاهی فوق‌العاده ارزشمندی در نیرو‌های مسلح در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و سایر حوزه‌های مرتبط، مشغول فعالیت‌های علمی هستند.

سرلشکر باقری عنوان کرد: در حوزه‌های گوناگون چه صنعتی که صنایع دفاعی کشور را شکل داده است و چه حوزه‌های علوم انسانی که مباحث گوناگونی در امنیت و دفاع کشور پشتیبانی می‌کنند، نیرو‌های مسلح در حال تحقیق و فعالیت هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه زمینه‌های گوناگون همکاری بین ستاد کل نیرو‌های مسلح و شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، گفت: ما در زمینه نحوه ارزش‌گذاری مدارک علمی دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح، نحوه جذب و ارتقای هیئت علمی و هیئت‌های پژوهشی نیرو‌های مسلح و سایر زمینه‌ها نیازمند این همکاری هستیم که در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

سرلشکر باقری اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، کارگروه مشترکی پیش‌بینی شده که درباره جزئیات با یکدیگر بحث خواهند کرد و ان‌شاءالله همکاری‌های ما که از گذشته وجود داشته است، توسعه چشم‌گیری خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار