جانشین پلیس راه راهور ناجا خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های تردد در ۲۵ استان کشور/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف کرونایی

سرهنگ شرافتی گفت: تردد در مراکز ۲۵ استان کشور ممنوع است و افرادی که رعایت نمی‌کنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ شرافتی جانشین پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های کرونایی با توجه به تعطیلات پیش رو، اظهار کرد: این طرح محدودیت تردد در بین استان‌ها در گذشته اعمال شده و در عید کد تخلفاتی برای آن نیز تعریف شده است.

جانشین پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه کد ۲۱۷۷ مربوط به تردد غیر ضروری وسایل نقلیه در سطح شهر است، گفت: افرادی که رعایت نمی‌کنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند اما افرادی که اصرار دارند ادامه مسیر دهد و به شرایط فعلی کشور بی توجه هستند، همکاران ما میتوانند این افراد را ۵۱۰ هزار تومان جریمه کنند.

وی با اشاره به ۲۵ استان کشور که در آن‌ها اعمال محدودیت‌ها اجرا می‌شود، بیان کرد: در مراکز استان تهران، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، ایام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

سرهنگ شرافتی با بیان اینکه از فردا در مرکز این استان‌ها محدودیت‌ها اعمال می‌شود، ادامه داد: خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به مراکز این استان‌ها ممنوع است.

جانشین پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه در تردد خودرو‌های امدادی، درمانی، انتظامی، حمل بار، مسافر و حمل سوخت استثنا وجود دارد و محدودیتی در تردد آن‌ها نیست، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت‌ها در استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۰۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
گیلان و مازندران تو لیست نیستند!!!!! این یعنی چی ؟؟؟؟ یعنی مردم دوباره حمله ور شن به استانهای شمالی !!!!! این کجاش پیشگیری هست؟؟؟؟
آخرین اخبار