غلبه بر ویروس کرونا نیازمند مشارکت اجتماعی

رئیس شورای پیشگیری از جرم دادگستری زیرکوه گفت:شهروندان نقش مهمی در برنامه‌های مبارزه و غلبه بر بیماری کرونا دارند.

غلبه بر ویروس کرونا نیازمند مشارکت اجتماعیعبدالله زاده رئیس شورای پیشگیری از جرم دادگستری زیرکوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: باید مسئولان امر در اجرای برنامه‌های ستاد یاری گر باشند و هرگونه تخلف و جرمی را که باعث شیوع بیماری کرونا می‌شود را جهت بررسی و رسیدگی متولیان امر، گزارش نمایند.

او افزود: برای رسیدگی دقیق و به هنگام، ضروری است آدرس دقیق محل وقوع تخلف، منطقه یا محله، خیابان، کوچه، پلاک، طبقه و هر مشخصه دیگری که موجب دستیابی سریع به محل مورد نظر می‌شود در ابتدای گزارش درج و به دادستانی شهرستان جهت پیگیری و برخورد قانونی ارسال شود و همچنین موضوع گزارش نیز به صورت موردی و دقیق ذکر و از ارسال گزارش به صورت مبهم یا کلی اجتناب شود.


بیشتر بخوانید


عبدالله زاده بااشاره به تلاش نظام سلامت در ارائه خدمات درمانی گفت: نیاز است دستگاه‌های نظارتی و قضایی به کمک بیایند تا با متخلفان این حوزه برخورد‌های جدی شود.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زیرکوه بیان کرد: همه آحاد جامعه باید با مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی مسئولین امر را در مدیریت و غلبه بر ویروس کرونا یاری نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.