اولین تصاویر واضح Porsche 911 GT3 منتشر شد

بر اساس اطلاعات جدید به نظر می‌ آید شرکت پورشه قصد دارد اتومبیل GT3 را به موتور باکسر مجهز کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتومبیل مدل جدید پورشه ۹۱۱ GT3 به تازگی بدون هیچ گونه استتاری دیده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این خودرو در حال انجام آزمایش‌های پیش از عرضه خود بوده که عکاسان جاسوس از آن تصویربرداری کرده‌اند.

نسل جدید اتومبیل GT3 بسیار زودتر از زمان عرضه نهایی خود آزمایش‌های خود را آغاز کرده و به همین دلیل تصویربرداران توانستند عکس‌های دقیقی را از آن در فضای مجازی منتشر کنند. این اتومبیل زیبا و قدرتمند قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی شود. با وجود آن که Porsche 911 GT3 در این تصاویر تقریبا هیچ استتاری را به خود ندیده اما بخشی از چراغ‌های عقب این اتومبیل پوشانده شده است.

تغییرات بسیاری در این خودروی جدید اعمال شده که در تصاویر مشخص‌اند و کاربران می‌توانند متوجه آن شوند. از واضح‌ترین تغییرات صورت گرفته می‌توان به باله‌های عقب اتومبیل، چرخ‌ها و سپر جلو اشاره کرد. همچنین جدیدترین مدل GT3 از دو دریچه هوا نیز بهره‌مند می‌شود در حالی که دریچه‌های موجود در نمونه‌های قبلی نیز بروزرسانی شده‌اند.

موتور فوق‌العاده اتومبیل Porsche 911 GT3


بیشتر بخوانید


موتور فوق‌العاده اتومبیل Porsche 911 GT3

بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده به نظر جدیدترین مدل Porsche 911 GT3 از موتور باکسر برخوردار خواهد شد. این موتور یک نمونه ۴.۰ لیتری شش سیلندری خواهد بود که ۵۰۳ اسب بخار را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. طبق داده‌های جدید قیمت احتمالی این خودرو از ۲۱۱ هزار دلار آغاز می‌شود.

رئیس خط تولید GT در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت: "ما با استفاده از موتور قرار گرفته در این اتومبیل جدید در آینده شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. من نمی‌توانم اطلاعاتی را درباره پروژه‌‌های بعدی شرکت به رسانه‌ها بدهم اما باید بگویم این احمقانه است اگر ما در خودروهای بعدی خود از این موتور استفاده نکنیم".

موتور فوق‌العاده اتومبیل Porsche 911 GT3

وی همچنین گفت: "ما سعی داریم سری خودروهای GT الهام‌بخش دنیای اتومبیل‌رانی باشند به همین دلیل ما زمان زیادی را بر روی ساخت این موتور قدرتمند گذاشته‌ایم". همان‌طور که مطرح شد این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و تاریخ مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار