توجه به وحدت رمز پیروزی است

فرماندار شهرستان انار گفت: آنچه در این زمانه بایستی به آن توجه کرد وحدت است، زیرا آن رمز پیروزی مسلمانان در همه اعصار تاریخ اسلام بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی زهرودی، فرماندار انار به مناسبت روز ۱۳ آبان پیامی صادر کرد.

متن پیام فرماندار بدین شرح است:

ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، روز اخلاق و مهرورزی و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، را تبریک می گویم، سیزدهم آبان ماه، نماد استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به حق امام راحل (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند.

در شهرستان انار همگام با سایر مردم شهرستان‌های کشور به دلیل شرایط کرونایی و وضعیت حاد این بیماری، مراسم راهپیمایی برگزار نمی‌شود، ولی نفرت و انزجار جامعه از جنایتکاران خبیث روزگار تمام ناشدنی است و مردم شهرستان همواره برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی و استعمارگرانی که در خاورمیانه به دنبال استعمار نو هستند، اعلام می‌دارند.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام هتاکانه و اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه که نمونه‌ای از اسلام ستیزی و اسلام هراسی کفر جهانی است یادآور می‌شوم که آنچه در این زمانه بایستی به آن توجه کرد وحدت است، زیرا آن رمز پیروزی مسلمانان در همه اعصار تاریخ اسلام بوده است.

در پایان از همه مردم عزیز شهرستان انار می‌خواهم که در این ایام مبارک برای شفای عاجل بیماران، مغفرت درگذشتگان و عبور از بحران کرونا دعا کنند و ان شاالله به همراهی و همدلی از این بحران هم مانند سایر بحران‌های گذشته عبور خواهیم کرد.

علی زهرودی
فرماندار شهرستان انار

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار