رئیس بنیاد شهید مطرح کرد؛

بهره مندی شهدای سلامت از خدمات بنیاد شهید

اوحدی گفت:بنیاد شهید در‌صورت ارائه پرونده شهدای سلامت توسط کمیته ملی تعیین مصادیق، آنها را نیز از خدمات این بنیاد مانند شهدا بهره مند می کند.

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کمیته‌ای که با مسولیت وزیر بهداشت و درمان با عنوان کمیته‌ی ملی تعیین مصادیق شهدای سلامت تشکیل شده، گفت: جلسات این کمیته به طور مستمر در وزارت بهداشت و درمان برگزار شده، این کمیته متشکل از بنیاد شهید، سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور استخدامی کشور است.

وی ادامه داد: در این جلسات مصادیق شهید مشخص شده و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای عالی امنیت ملی هم به تصویب رسید. منتظریم که پرونده‌های این عزیزان در اختیار بنیاد شهید قرار بگیرد و براساس مصوبه و فرمایش مقام معظم رهبری شهدای سلامت هم از همه‌ی خدمات بنیاد شهید مثل بقیه شهدا بهره‌مند شوند.

وی افزود: خدماتی که بنیاد شهید به این عزیزان می‌دهد قطره‌ای است در مقابل این عظمت روحی که کادر درمان کشور دارند. انشاالله بتوانیم با همدلی و همبستگی که در کشور وجود دارد و با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت از این امتحان سخت هم مثل همه‌ی آزمایشات گذشته سربلند بیرون بیایم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار