مادری که شکلات هایش را به فرزندانش ترجیح می دهد

یک مادر در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که شکلات‌هایش را در جعبه خالی تخم مرغ مخفی کرده تا فرزندانش آن‌ها را نخورند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تصویری که از سوی مادر یک خانواده در شبکه فیسبوک منتشر شده با واکنش‌های بسیار زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. مادر این خانواده ظاهرا علاقه بسیار زیادی به شکلات‌ دارد و ترجیح می‌دهد تمامی شکلات‌های موجود در خانه‌اش را خودش بخورد؛ به همین دلیل وی تصمیم به مخفی کردن شکلات‌های موجود در خانه‌اش گرفت. اما ظاهرا همسر و فرزندان وی به راحتی محل نگهداری شکلات‌ها را پیدا می‌کردند و این موضوع باعث شد تا این زن به فکر اختفای شکلات‌ها در محلی بیوفتد که فکر هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش به آن نرسد.

این مادر تصمیم به مخفی کردن شکلات‌ها در جعبه خالی تخم مرغ گرفت و طبق اعلام این زن، تاکنون هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش نتوانسته‌اند محل نگهداری شکلات‌ها را پیدا کنند. تصویر منتشر شده از سوی این زن در فضای مجازی حدود 300 کامنت دریافت کرده است که بسیاری از آن‌ها به تمجید این مادر و برخی دیگر به تنبیه او به دلیل اهمیت ندادن به علایق خانواده‌اش مربوط می‌شود.

یکی از کاربران در بخش کامنت‌های یان تصویر نوشت: این روش برای جلوگیری از خوردن بیش از حد شکلات توسط کودکان بسیار مناسب خواهد بود. کاربر دیگری نیز نوشت: نبوغ شما بسیار قابل ستایش است و باید از شما در بخش‌های دولتی کشورتان استفاده شود. گفتنی است این پست باعث شد سایر والدین نیز اعلام کنند که برای فظ سلامت فرزندانشان شیرینی‌های موجود در خانه را در قسمت‌های مختلفی پنهان می‌کنند تا آسیبی به فرزندشان نرسد.

شکلات‌ در جعبه تخم مرغ


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
شکلات های ایرانی فوقالعاده خوشمزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
سلام من عاشق شکلاتم دیکه نمیشه تخم مرغ خرید که تو جعبش شکلات قایم کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
شکلاتهای ایرانی خیلی خوشمزه هستند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مادرای ایرانی حرفه ای ترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
چه شکالات هایی، ما تصورشم نمیتونیم بکنیم، اینجا شکلات آشغال ۵ هزارتومان میشه
آخرین اخبار