افزایش تخت‌های بستری ویژه بیماران کرونایی در کامیاران

فرماندار کامیاران گفت:تخت‌های کرونایی بیمارستان کامیاران به ۴۸ مورد افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسعود الماسی فرماندار کامیاران گفت: در ابتدای شروع اپیدمی کرونا در این شهرستان تنها ۱۲ تخت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داشت که اکنون این تعداد با ظرفیت سازی‌ها و پیگیری‌ها به چهار برابر افزایش یافته است.

او افزود: طبق آخرین اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم اکنون در این بیمارستان ۴۱ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا بستری هستند و با توجه به رشد روز افزون تعداد بیماران کووید ۱۹ ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا تمام بخش‌های بیمارستان سینا را به این بیماران اختصاص داده است.

رییس ستاد مبارزه با کرونای کامیاران بیان کرد: همچنین با حمایت ۶۰۰ میلیون ریالی ۲ نفر از خیران کرمانشاهی، بهداشت و درمان شهرستان در حال افزایش ظرفیت تخت‌های ICU از پنج تخت به هشت تخت است که این مهم بزودی محقق می‌شود.

الماسی افزود: خرید دستگاه اکسیژن ساز با هزینه ۲۵ میلیارد ریالی برای بیمارستان از دیگر اقداماتی است که در راستای مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ و درمان بیماران در این شهرستان انجام شده است.

او تاکید کرد: به منظور حمایت از بیماران و بیمارستان سینا انجمنی خیریه با عضویت جمعی از خیرین و معتمدین تشکیل شده که نسبت به جمع آوری کمک مردم برای حمایت از بیماران و بیمارستان اقدام می‌کند البته برای ارائه خدمات بیشتر چشم به راه کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.