نانوایان هندیجان کرونا را قلقلک می‌دهند/ با این ویروس شوخی نکنید

با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز خوزستان، اما بعضی از نانوایان، صاحبان اصناف و شهروندان هندیجانی همچنان این بیماری را جدی نمی‌گیرند.

سهراب قاسمی یکی از شهروندان ساکن هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برخی نانوایان این شهرستان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توجهی ندارند و علیرغم وضعیت قرمز، اما هنگام پخت نان از ماسک استفاده نمی‌کنند.

او افزود: شبکه بهداشت و درمان هندیجان به صورت مستمر تذکرات مربوط به ویروس کرونا را ارائه می‌دهد، اما همچنان شاهد افزایش ابتلای جوانان و نوجوانان شهرستان به این بیماری مهلک و خطرناک هستیم.

قاسمی بیان داشت: هشدار‌های پزشکان و کادر بهداشت و درمان بی تاثیر است و بسیاری از مردم هنگام حضور در معابر و اماکن پرتردد نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اما انتظار داریم نانوایان که به صورت مستقیم با سلامتی مردم سروکار دارند، هنگام کار و پخت نان از ماسک استفاده کنند و ضدعفونی دست‌ها را فراموش نکنند.

این شهروند هندیجانی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتقال بیماری از شخصی به شخص دیگر به راحتی اتفاق می‌افتد، از مسئولان و بازرسان بهداشت شهرستان خواهشمندیم با نانوایان متخلف برخورد کنند و از آن‌ها بخواهند هنگام پخت نان از ماسک استفاده کرده و جان و سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.