قاتل جوان اردبیلی با رضایت اولیای دم به زندگی برگشت

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جوانی که با ارتکاب به قتل عمدی به قصاص محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم به زندگی برگشت.

قاتل جوان اردبیلی با رضایت اولیای دم به زندگی برگشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همزمان با ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، به همت و دخالت تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش و مقامات قضایی دادگستری و زندان اردبیل جوانی که با ارتکاب به قتل عمدی به قصاص محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم به زندگی برگشت.

او اظهار امیدواری کرد با فعالیت و تلاش‌های جهادی این کار گروه و پشتیبانی و همراهی ریش سفیدان و بزرگان استان شاهد افزایش گذشت و رضایت در پرونده‌های قتل که به صورت آنی و هیجانی که توسط جوانان و افراد فاقد سابقه کیفری رخ داده است باشیم.

شایان ذکر است که به ابتکار دادگستری کل استان و با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین کار گروه جهادی بخشایش امسال در استان اردبیل تشکیل شده و ضمن تلاش برای ترویج و تبیین فرهنگ صلح و سازش نسبت به حل و فصل موضوعات مهم با رویکرد مصالحه اقدام می‌نمایند.

شایان ذکر است که قاتل از سال ۱۳۹۶ و از سن ۲۴ سالگی در زندان محبوس بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.