مسابقات هاکی روی یخ آزاد امارات؛

نماینده هاکی روی یخ کشورمان حریف امارات نشد/ نبرد ایرانی‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دارد

نماینده کشورمان در نیمه نهایی مسابقات هاکی روی یخ آزاد امارات نتیجه را به میزبان واگذار کرد، اما شانس برای کسب مدال برنز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده ایران در رقابت‌های هاکی روی یخ آزاد امارات از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهار شنبه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات به مصاف تیم میزبان رفت و در یک بازی جذاب و پر گل با نتیجه ۱۰ بر ۵ از حریف خود شکست خورد.

نبرد اسکیت هاکی بازان کشورمان برای کسب مدال پایان نیافته و آن‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنج شنبه) برای کسب مدال برنز باید به مصاف بازنده دیدار قزاقستان و "آل استار" (منتخب اروپا) بروند.

با توجه به کارشکنی‌های کشور امارات در صادر نکردن روادید برای ۹ ملی پوش داخل کشورمان به بهانه شیوع ویروس کرونا، عملکرد نماینده ایران تا به اینجای مسابقات خوب بوده و با کسب مدال برنز، شادی را برای کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

۵ لژیونر کشورمان به همراه چند بازیکن خارجی به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده اند. ندیم مسلمی و امین یوسفی از کانادا، کیان فرساد از آمریکا، سعید و مسعود مهیمن از امارات لژیونر‌های کشورمان در این رقابت‌ها هستند. هدایت این تیم بر عهده بشیر معمار زاده است.

مسابقات آزاد امارات در پیست هاکی روی یخ "دوبی مال" برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار